مسئولان به جای سیاسی بازی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با انتقاد از برخی سیاسی‌ بازی‌ها در زمینه مسائل اقتصادی اظهار داشت: دولتمردان به جای سیاسی بازی به فکر رفع مشکلات مردم باشند و برای تحقق این مهم وقت بگذارند و برنامه قابل اجرا ارائه کنند.

مسئولان به جای سیاسی بازی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند

وی افزود: تنها دغدغه مسئولان و فعالان اقتصادی در این شرایط باید رفع مشکلات مردم باشد و در این مسیر قدم بردارند و طبیعی است که اگر همه با هم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی حرکت کنیم، به طور قطع در برابر دشمنان به پیروزی خواهیم رسید.

ناصری تاکید کرد: اکنون تلاش دشمن افزایش مشکلات اقتصادی در داخل کشور و ایجاد روحیه بی اعتمادی در میان مردم است اما باید تلاش شود تا این توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

وی خاطرنشان کرد: این سیاسی بازی‌ها که عده ای پیشه کرده اند، تنها به سود دشمنان است و لازم است که مسئولان نیز در برابر توطئه های دشمن بصیرت داشته باشند و خدمت صادقانه و مسئولانه انجام دهند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: گروه گرایی برای خدمت به مردم و نظام باید کنار گذاشته شود و اکنون مهمترین دغدغه مردم، مبارزه با گرانی است که تحقق این امر در گرو همکاری مردم، مسئولان و تلاش خالصانه است.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: همه ما باید آداب همسرداری، فرزند داری، عشق و محبت، کمک به یکدیگر، مهربانی در منزل، خوش رفتاری و ... را از زندگانی این بزرگان فرا بگیریم.

وی بیان کرد: گرچه نمی‌توانیم سبک زندگی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) را به صورت کامل اجرا کنیم اما باید در این مسیر تلاش کنیم و تا می‌توانیم خود را به این مسیر نزدیک کنیم.

ناصری یادآور شد: متاسفانه امروز سن ازدواج بالا رفته و میزان طلاق در جامعه نیز افزایش یافته و این به دلیل فضایی است که در جامعه ایجاد شده و موانعی بر سر راه جوانان قرار گرفته که این موانع هر سال شرایط ازدواج را دشوارتر می کند.

خطیب جمعه یزد افزود: دشمن به دنبال ترویج زندگی انفرادی و زندگی با حیوانات در ایران است و همه تلاش خود را معطوف کرده تا بنیان خانواده در ایران متزلزل شود و بی ارزشی و بی فرهنگی و بی غیرتی در جوانان ما باب شود زیرا می دانند که تنها از این طریق است که می توانند به کشور ما آسیب وارد کنند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 27

به "مسئولان به جای سیاسی بازی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان به جای سیاسی بازی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید