فتاحی از پرسپولیس در خلوت حمایت کند نه در سازمان لیگ و تلویزیون!

به گزارش نوای پرنده پارسی، محمد مومنی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اشاره به جشن سالگرد تاسیس باشگاه استقلال توسط مدیران این باشگاه گفت: اقدام بسیار خوب و شایسته ای بود که توسط باشگاه صورت گرفت. در این مراسم بسیاری از پیشکسوتان حضور داشتند و حضور نسل قدیم و جدید این باشگاه در کنار هم صحنه های زیبایی را خلق کرد. من هم به نوبه خودم و بعنوان یک پیشکسوت این باشگاه بار دیگر سالگرد تاسیس آن را به طرفداران تبریک می گویم.

فتاحی از پرسپولیس در خلوت حمایت کند نه در سازمان لیگ و تلویزیون!

وی در خصوص دربی روز پنجشنبه تاکید نمود: نمی دانم چرا فتاحی اصرار دارد شماره این دربی 88 است و به این ترتیب وارد جنگ روانی با استقلال و هوادارانش گردیده است. وقتی پرونده سوپرجام بنا به شکایت استقلال به CAS هنوز باز است، این نوع اصرار لجبازانه فتاحی به اعلام شماره دربی، موید عناد او با استقلال و هوادارانش است. فتاحی یک داور متوسط بود و حالا کارمند سازمان لیگ است و تبعات نوع برخورد او با استقلال و هوادارانش می تواند دامنگیر فدراسیون فوتبال گردد.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اظهارات مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص تخصیص درصد هواداران دو تیم در این بازی بیان داشت: فتاحی طوری برخورد می نماید که انگار در هوای فوتبال ایران تنفس نمی نماید و این فضا را نمی شناسد. نمی دانم مبنای صحبت او چه بود که گفت استقلالی ها نمی توانند 90 درصد استادیوم را پر نمایند. در حالی که هواداران ما ثابت کردند تمام استادیوم آزادی که هیچ، حتی قادر به پر کردن اطراف استادیوم آزادی هم هستند.

مومنی توضیح داد: فتاحی هم یک انسان است و این حق را دارد که مثل هر انسان دیگری هوادار یک تیم باشد. اما به لحاظ این که کارمند سازمان لیگ است باید این هواداری را برای خلوت خودش نگه دارد نه این که آن را به تصمیماتش در سازمان لیگ و یا به رسانه ملی بکشاند. این رفتار فتاحی زیبنده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست و انتظار می رود مقامات بالاتر از فتاحی با او برخورد نموده و تذکرهای لازم را به وی بدهند.

مهاجم سابق استقلال تاکید نمود: من به شخصه این صحبت کردن فتاحی را پای کم تجربه بودن او می گذارم و امیدوارم ادامه این رفتار باعث نگردد تا فرصت کاری در سازمان لیگ از وی سلب گردد. چون حتما مدیران بالادستی هم تا یک زمانی این رفتار را تحمل می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 294

به "فتاحی از پرسپولیس در خلوت حمایت کند نه در سازمان لیگ و تلویزیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی از پرسپولیس در خلوت حمایت کند نه در سازمان لیگ و تلویزیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید