زهیوی نه، برانکو مهاجم اروپایی می آورد

به گزارش نوای پرنده پارسی، برانکو به مدیران باشگاه گفته که به زهیوی احتیاجی ندارد و نمی خواهد تمرکز بازیکنانش را با مطرح کردن چنین نام هایی از آنها بگیرد.

زهیوی نه، برانکو مهاجم اروپایی می آورد

به گزارش خبرنگاران ، نزدیک شدن مهاجم سابق فولاد و سایپا به پرسپولیس تنها در فضای مجازی رخ داد، شاید به دلیل نزدیک شدن به سرانجام نقل و انتقالات. اینکه چنین شایعه ای را چه کسی بر سر زبان ها انداخت، بر ما هم روشن نیست اما از چند روز پیش در شبکه های اجتماعی نوشتند که سرمربی پرسپولیس خواستار جذب رحیم زهیوی گردیده. همان بازیکنی که بعد از ترک فولاد، راه سایپا را در پیش گرفت و تعیین نیست به چه دلیل با یک توافق دوجانبه از این تیم هم جدا شد و فعلا تیم ندارد.

البته پرسپولیسی ها بعد از قهرمانی استقلال خوزستان پیشنهاد جذب زهیوی را مطرح نموده بودند اما آن پیشنهاد مربوط به روزهایی بود که این بازیکن در لیگ برتر بازی می کرد و مثل امروز، بدون تیم نبود. با این حال شایعه ها تصمیم گرفتند شانس او را برای پیوستن به پرسپولیس آزمایش نمایند اما جوابی نگرفتند چرا که برانکو به مدیران باشگاه گفته بود به این بازیکن احتیاجی ندارد و نمی خواهد تمرکز بازیکنانش را با مطرح کردن چنین نام هایی از آنها بگیرد. او اما پنهانی در اروپا دنبال مهاجم است برای نیم فصل دوم.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 191

به "زهیوی نه، برانکو مهاجم اروپایی می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهیوی نه، برانکو مهاجم اروپایی می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید