توضیحات خزاعی درباره فیلم حضرت خدیجه (س)

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهیه کننده فیلم سینمایی حضرت خدیجه (س) درباره نحوه همکاری داود میرباقری و نیز سازمان هنری رسانه ای اوج در فراوری این پروژه توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات خزاعی درباره فیلم حضرت خدیجه (س)

محمد خزاعی در گفت وگویی با خبرنگاران بیان نمود: داود میرباقری به دلیل اینکه مشغول سریال سلمان فارسی است، تعهدی برای کارگردانی این سریال نداده و فقط نگارش آن برعهده ایشان است و مشارکت سازمان اوج هم در همین مرحله بوده است.

او با اشاره به اینکه تدارکات مربوط به سریال سلمان فارسی توسط میرباقری در حال اجرا است و فعلا توقفی ندارد، اضافه نمود: پس از خاتمه نگارش فیلمنامه حضرت خدیجه (س) برای کارگردانی صحبت و مذاکره خواهیم کرد. همچنین در مرحله نگارش فیلمنامه، سازمان اوج یاری هایی نموده ولی کار هنوز به فراوری نرسیده که بخواهیم درباره مشارکت در فراوری صحبت کنیم، بنابراین سرمایه گذار فیلم هنوز قطعی نیست و فعلا مرحله اول فقط به نگارش آن اختصاص دارد.

خزاعی افزود: نگارش فیلمنامه و تحقیقات از زمان مرحوم سلحشور به سفارش بنده آغاز شد که تا یک سال قبل هم ادامه داشت. آن موقع یک گروه تحقیقاتی مشغول به کار شده بود و در این سال ها پس از یک وقفه، کار دنبال شد تا اینکه پنج سال قبل نتیجه تحقیقات را به آقای میرباقری دادیم.

وی ادامه داد: دو سال قبل که تحقیقات اولیه انجام شد کامل نبود و بعد سازمان اوج اعلام آمادگی برای مشارکت کرد و جلسه ای داشتیم که قرار شد در فاز اول یعنی نگارش فیلمنامه یاری نمایند. تحقیقات یک سال و نیم قبل به خاتمه رسید و نتایج آن در اختیار آقای میرباقری گذاشته شد و از همان زمان ایشان گفتند، به دلیل گرفتاری در سریال سلمان که در اولویت شان است، فقط در نگارش حضور دارند مگر اینکه سریال متوقف گردد.

این تهیه نماینده سینما گفت: براین اساس قرار شد تا خاتمه سال فیلمنامه اصلی آماده گردد و بعد برای سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی آنالیز کنیم و به جمع بندی برسیم بویژه آنکه با توجه به شرایط اقتصادی و عظیم بودن این پروژه معین نیست چه زمانی شرایط برای کار مهیا می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 367

به "توضیحات خزاعی درباره فیلم حضرت خدیجه (س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات خزاعی درباره فیلم حضرت خدیجه (س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید