توجیه تاریخی نایب رئیس تیروکمان بعد از حذف نعمتی: از این اتفاقات پیش می آید!

به گزارش نوای پرنده پارسی، معین نیست که تا چه زمانی باید مردم و ورزشکاران باید تاوان ندانم کاری برخی از مسولان را بدهند. زهرا نعمتی با ندانم کاری مسولان تیرو کمان کنار رفته اما نایب رئیس فدراسیون گفته پیش می یاد!

توجیه تاریخی نایب رئیس تیروکمان بعد از حذف نعمتی: از این اتفاقات پیش می آید!

به گزارش خبرنگاران ،در حالی که زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تیروکمان ریکرو باید به مصاف حریفی از اندونزی می رفت، در اتفاقی نادر از حضور در مرحله بعدی جا ماند و حذف شد. مسوولان به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت 14 (به وقت محلی) شروع می گردد. نعمتی هم با همین تصور برای صرف ناهار محل تیراندازی را ترک نموده که بلافاصله میلاد وزیری با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی گفت رقبا در حال رقابت هستند. سپس نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد و او در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد.

بعد از این اتفاق مریم دباغ که در این ماجرا نقش مهمی داشته ، به عنوان نایب رییس فدراسیون تیروکمان شرح عجیبی را برای این شکست ارائه نموده است: پیش می آید! در تایم اشتباه کردیم. به ما گفتند وقت استراحت است اما به نظر می رسد در اعلام تایم اشتباه کردند. از این اتفاقات پیش می آید.

البته خانم نایب رئیس شرح نداده که چطور همچین اشتباهی ممکن است پیش بیاید؟ اصلا به جز اینجا جایی دیگر در دنیا هست که از این دست اشتباهات در آن رخ بدهد؟

البته مریم دباغ در توجیه رفتار عجیب خود، اعلام نموده شکایت می نماید،. اعتراض نموده و منتظر نتیجه اعتراض است! این هم از همان دست اتفاقاتی است که فقط در اینجا رخ می دهد و هیچ جای دنیا نظیر ندارد. خودشان اشتباه می نمایند و بعد اعتراض می نمایند و منتیجه اعتراض می مانند. رفتارهای عوام فریبانه که دیگر جواب نمی دهد!

البته از این دست مسولان در ورزش ایران زیاد داریم. همین چند روز پیش خسرو قمری رئیس فدراسیون مدعی شد که ورزشکاران این رشته دچار بدشانسی گردیده اند که دوچرخه دو عضو تیم ملی پنچر شد و زنجیر پاره کرد!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 130

به "توجیه تاریخی نایب رئیس تیروکمان بعد از حذف نعمتی: از این اتفاقات پیش می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجیه تاریخی نایب رئیس تیروکمان بعد از حذف نعمتی: از این اتفاقات پیش می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید