اینفانتینو به تاج: مهمترین عامل در زیبایی جشن تیم ملی بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، جام جهانی 2018 روسیه جشن فراموش نشدنی فوتبال بود که مهمترین عامل در زیبایی این جشن، حضور تیم ملی بود.

اینفانتینو به تاج: مهمترین عامل در زیبایی جشن تیم ملی بود

به گزارش خبرنگاران ،جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در نامه ای به مهدی تاج از حضور تیم ملی در جام جهانی تشکر نموده است.در این نامه آمده:

نمایندگان فیفا و تیم های ملی شرکت کننده با خاطرات فراموش نشدنی بسیار و دوستی های جدیدی که در طول مدت اقامت شان در روسیه به دست آورده بودند، به خانه برگشته و جام جهانی 2018 روسیه را که بهترین جام جهانی از نظر برگزاری مسابقات و کیفیت بالای فوتبال تاکنون است رقم زدند.

بدین وسیله از حضور تیم ملی شما در بیست و یکمین جام جهانی که پنجمین حضور تیم ملی فوتبال ایران در این تورنمنت ها نیز است، قدردانی می کنم. جام جهانی 2018 روسیه جشن فراموش نشدنی فوتبال بود که مهمترین عامل در زیبایی این جشن، حضور تیم ملی بود. به تیم ملی فوتبال ایران که با حضورش در این تورنمنت، با نمایشی جذاب در استادیوم موردویا آرنای سارانسک (دیدار برابر پرتغال) سرانجام داد، در حالی که رؤیای پیروزی را تا دقایق آخر بازی حفظ نموده بود، تبریک می گویم.

لطفاً سلام و درود من را به تمام کسانی که در این کمپین نقشی داشتند از جمله بازیکنان، کارلوس کی روش سرمربی، تیم پزشکی و فنی و البته طرفداران بسیار تیم برسانید. چنین دستاوردی بدون شک نتیجه سخت کوشی، حرفه ای گری، توجه به جزئیات و همچنین عشق و علاقه به فوتبال است. تمامی این موارد منتهی به آینده ای امیدبخش و پر از موفقیت خواهد شد.

بهترین ها را برایت آرزو می کنم و مشتاقانه منتظر دیدار دوباره شما در ماه آینده در مراسم جوایز بهترین های فوتبال فیفا 2018 لندن هستم.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 177

به "اینفانتینو به تاج: مهمترین عامل در زیبایی جشن تیم ملی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفانتینو به تاج: مهمترین عامل در زیبایی جشن تیم ملی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید