آلبوم موسیقی هشتگ تهران منتشر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، پس از ارایه تک آهنگ های ماهانه رادیو و تجربه نخستین آلبوم گروه هشتگ تهران توسط موسسه نشر و پخش جوان به بازار موسیقی آمد و روز جمعه نوزدهم مرداد ماه نیز مراسم رونمایی رسمی این اثر در مجموعه گودو یاس برگزار می شود.

آلبوم موسیقی هشتگ تهران منتشر شد

مازیار خَواجیان علاوه بر ترانه نویسی، آهنگسازی و خوانندگی در این مجموعه، نوازنده گیتار باس، گیتار آکوستیک و الکتریک و سینت سایزر بوده و محمدرضا اصغری نیز علاوه بر نوازندگی کیبورد، سینتی سایزر و طراحی ریتم و همخوانی، طراحی جلوه های صوتی، مهندسی صدا و میکس و مستر این آلبوم را بر عهده داشته است. نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک و بهمن چکاد نیز به عنوان خواننده و مشاور در ترانه نویسی در این مجموعه حضور دارند.

بخش گرافیک، تصویرسازی دیجیتال، طراحی کانسپت و همچنین کارگردانی هنری این مجموعه بر عهده احسان ابرقویی بوده که حاصل این همکاری در قالب آلبوم هشتگ تهران و شامل قطعات #تهران، #پلید، #آروم ، #تگرگ، #آواز، #صحرا، #جنگل و #دور به صورت کانسپت روایی و مبنی بر رابطه تصاویر طراحی شده با ترانه و موسیقی با محوریت پیچیدگی های زندگی شهری در کلانشهر تهران انجام گرفته است.

مراسم رونمایی آلبوم هشتگ تهران در ساعت 19:30 از تاریخ 19 مرداد ماه سال جاری، در مجموعه گودو یاس، واقع در خیابان نجات اللهی برگزار می شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 57

به "آلبوم موسیقی هشتگ تهران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبوم موسیقی هشتگ تهران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید