91 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اردبیل اجرا می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اجرای 91 پروژه سرمایه گذاری با هدف تقویت تاسیسات گردشگری این استان اطلاع داد.

91 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اردبیل اجرا می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ناصر محمودی سرپرست معاونت سرمایه گذاری استان امروز یکشنبه 6 آبان 97 با اعلام این خبر توضیح داد: برخی از پروژه ها از پیشرفت مطلوبی برخوردار است و برخی در وضعیت نیمه فعال است که حل مسائل این دسته از پروژه ها را دنبال می کنیم.

او اضافه نمود: علاوه بر این 11 پروژه عمرانی به وسیله این اداره کل به پیمانکار واگذار شده که شامل پروژه هایی با هدف تامین زیرساخت های گردشگری است.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: صفر تا 100 ایجاد تاسیسات توسط اداره کل نظارت می گردد و وظیفه اصلی ما ایجاد اشتغال است.

محمودی اضافه نمود: به منظور حمایت از سرمایه گذاران بسته های سرمایه گذاری تعریف شده و مطالعه 25 سایت گردشگری برای سرمایه گذاری نیز برنامه ریزی شده است.

او اضافه نمود: در وهله نخست هفت سایت گردشگری برای مطالعه به مشاور واگذار شده است و به مرور سایر سایت ها نیز مطالعه خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 417

به "91 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اردبیل اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "91 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری اردبیل اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید