70 میلیارد ریال برای فاز نخست استادیوم نسیم شهر هزینه شده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح استادیوم 5 هزار نفری در بهارستان طی سخنانی گفت: فاز نخست این استادیوم در یکی دو سال اخیر آماده افتتاح شد و اکنون مجموعه ورزشی نسیم شهر بالغ بر 60 هکتار وسعت دارد و برای احداث فاز نخست آن بیش از 70 میلیارد ریال هزینه شده است.

70 میلیارد ریال برای فاز نخست استادیوم نسیم شهر هزینه شده است

وی به وعده خود برای افتتاح پروژه های ورزشی سطح کشور ظرف مدت 6 ماه اشاره و افزود: با توجه به این وعده از امروز تا انتها سال 800 پروژه در کشور به بهره برداری می رسد، که در این راستا در گذشته 6 استادیوم ورزشی در استان تهران به بهره برداری رسیده است و در نظر داریم، تا 40 پروژه ورزشی دیگر نیز تا پاین سال به بهره برداری برسد ،که در این راستا سالن ورزشی بانوان شهر صالحیه نیز در زمینی به وسعت 1200 مترمربع با اعتبار بالغ 10 میلیارد ریال احداث شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بهارستان از شهرستان های محروم استان تهران از نظر سرانه ورزشی است، که با افتتاح این 2 استادیوم این سرانه تا حدود زیادی ارتقا خواهد یافت.

وی گفت: باید کوشش کنیم، تا بیش از گذشته عزت، بزرگی و عظمت ایران را با کسب مقام های برتر در میادین بین المللی ارتقا بخشیم، امروز ورزش کشور در سایه این نظام مقدس به دستاوردهای قابل توجه و مهمی رسیده که در گسترش فضاهای ورزشی و کسب مدال به رشد چند برابری دست یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 798

به "70 میلیارد ریال برای فاز نخست استادیوم نسیم شهر هزینه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 میلیارد ریال برای فاز نخست استادیوم نسیم شهر هزینه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید