3 طرح در حوزه گردشگری در شهرستان مهریز افتتاح می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز از افتتاح سه طرح در حوزه گردشگری در ایام دهه فجر در این شهرستان اطلاع داد.

3 طرح در حوزه گردشگری در شهرستان مهریز افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، الهام جلوداری مسئول میراث فرهنگی مهریز با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در شهرستان مهریز به برکت انقلاب در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی رویدادهای بسیار خوبی را شاهد بوده ایم که این اقدامات حضور گسترده گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان را به دنبال داشته است.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز از افتتاح سه طرح عمرانی در حوزه گردشگری در شهرستان مهریز به مناسبت ایام دهه فجر اطلاع داد و گفت: بازارچه صنایع دستی با مشارکت میراث فرهنگی و شهرداری مهریز با اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

جلوداری اضافه کرد: مراکز اقامتی هفت شهر و باغ آهو در سریزد با مشارکت بخش خصوصی نیز از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان است.

او در سرانجام مطرح کرد: برنامه های فرهنگی تدوین شده در دهه فجر سال جاری گامی در راستا اعتلای فرهنگی شهرستان، توسعه محور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز و ایجاد فرصت های شغلی برای تمام اقشار مردم به ویژه سرپرستان خانوار است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 767

به "3 طرح در حوزه گردشگری در شهرستان مهریز افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 طرح در حوزه گردشگری در شهرستان مهریز افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید