گواردیولا: تکلیف قهرمانی دست ما است

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی سیتی از کسب 92 امتیاز توسط تیمش تا اینجای فصل ابراز رضایت کرد و گفت که سرنوشت قهرمانی هنوز در دست این تیم است.

گواردیولا: تکلیف قهرمانی دست ما است

گواردیولا: تکلیف قهرمانی دست ما است

سیتی در دیداری سخت برابر برنلی با تک گل آگرو به فزونی رسید تا باز هم بالاتر از لیورپول در صدر جدول قرار گیرد. پپ گواردیولا، سرمربی آبی ها از عملکرد تیمش در این بازی راضی است اما ترجیح می دهد سیتی اجازه ندهد دقایق آخر بازی اینگونه حساس گردد.

گواردیولا گفت: اجازه ندادیم برنلی حتی یک شوت به سمت دروازه ما بزند و پیروز به کسب کرنر گردد. ما تیمی کوچک هستیم اما هوشمندانه بازی می کنیم. در نیمه اول زمین خیلی خشک بود و جریان بازی آهسته پیش رفت، اما در نیمه دوم ما می دانستیم که باید دروازه برنلی را باز کنیم.ما توپ های بلند حریف را کنترل کردیم و شانس زدن گل دوم برابر برنلی را نیز داشتیم. اما در آخرین دقایق یک بازی هر چیزی می تواند اتفاق افتد و اگر نتوانید پیش از آن کار را تمام کنید، شرایط سخت می گردد.

وی ادامه داد: در نیمه اول نتوانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم اما شرایط چنین دیدارهایی اینگونه است. کسب 92 امتیاز در این فصل باور نکردنی است و سرنوشت قهرمانی هنوز در دستان ما است. ما باید در دو بازی پیش رو برنده شویم و بازی بعدی ما مقابل لسترسیتی خواهد بود.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1203

به "گواردیولا: تکلیف قهرمانی دست ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: تکلیف قهرمانی دست ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید