کونته: لیورپول از شانس های اصلی قهرمانی است

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی ایتالیایی چلسی به ستایش از یورگن کلوپ پرداخت و تاکید نمود او و تیمش یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

کونته: لیورپول از شانس های اصلی قهرمانی است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول با یورگن کلوپ به کلی متحول شده است و با بازیکنانی که در فصل جابجایی تابستانی جذب نموده است، یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید به شمار می آید.

آنتونیو کونته که پیشتر راهنمایی تیم ملی فوتبال ایتالیا را به عهده داشت، در خصوص رقیب این فصل تیمش در لیگ برتر انگلیس گفت: بدون شک لیورپول یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. اطمینان دارم شاگردان کلوپ یکی از تیم هایی خواهند بود که تا هفته پایانی برای قهرمانی خواهند جنگید. لیورپول می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد و بازی کردن برابر شاگردان کلوپ زیبا خواهد بود.

او ادامه داد: اطمینان دارم شاگردان کلوپ در فصل جدید می درخشند. لیورپول مربی بزرگی روی نیمکت خود دارد. ارائه فوتبال زیبا و منظم، از شاخصه های لیورپول شده است و این به خاطر حضور یورگن کلوپ است. نباید فراموش کنیم کلوپ 6 ماه است با بازیکنان لیورپول کار می نماید و در این مدت توانسته به خوبی تفکرات خود را به بازیکنان منتقل کند. بسیار سخت است در میانه فصل به تیمی اضافه شد. لیورپول فصل قبل برندان راجرز را اخراج کرد و کلوپ را به عنوان جایگزین انتخاب کرد. کلوپ خیلی سریع افکار خود را به بازیکنان منتقل کرد و اکنون شخصیت لیورپول و هویت این تیم همان چیزی شده است که سرمربی آلمانی این تیم می خواهد.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا در پاسخ به این سوال که آیا با آمدن انگولو کانته، هافبک فرانسوی و جدید این تیم به او بازی می دهد یا نمانیا ماتیچ نیز به صحبت پرداخت و گفت: ماتیچ بازیکنی کلیدی برای چلسی است و اجازه جدایی را به او نخواهم داد. از طرف دیگر هم باید بگویم که کانته از بازیکنان مورد علاقه من بود و برای جذب این بازیکن کوشش زیادی کردم. انتخاب بازیکن از بین ماتیچ، کانته، سسک فابرگاس ، اسکار و حتی اوبی میکل سخت است اما من چنین سختی را دوست دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2398

به "کونته: لیورپول از شانس های اصلی قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: لیورپول از شانس های اصلی قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید