پیام کاسیاس پس از ابتلا به حمله قلبی: اتفاق ترسناکی بود اما حالم خوب است

به گزارش نوای پرنده پارسی، سنگربان تیم فوتبال پورتو خیال دوستداران خود را بابت سلامتی اش آسوده کرد.

پیام کاسیاس پس از ابتلا به حمله قلبی: اتفاق ترسناکی بود اما حالم خوب است

به گزارش خبرنگاران، ایکر کاسیاس با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی، نگرانی طرفداران و دوستداران خود را بابت سلامتی اش برطرف کرد.

شب گذشته (چهارشنبه) بود که باشگاه پورتو با انتشار خبری از دچار شدن سنگربان سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید به حمله قلبی در جریان تمرینات این تیم و انتقال او به بیمارستان خبر داد.

انتشار این خبر موجی از نگرانی و ناراحتی را در میان اهالی دنیای فوتبال به همراه داشت و اکثر ستاره های این رشته ورزشی با ارسال پیام هایی برای سنگربان سابق، برای او آرزوی سلامتی کردند.

باشگاه پورتو ساعاتی بعد با انتشار پیامی دیگر از بازگشت کاسیاس به شرایط پایدار خبر داد و خاطرنشان کرد که او برای برطرف کردن مشکل قلبی اش تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

با این حال کاسیاس خودش نیز شخصاً اقدام به برطرف کردن نگرانی طرفدارانش کرد و با انتشار تصویری از خود روی تخت بیمارستان این پیام را در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: همه چیز تحت کنترل است. اتفاق واقعاً ترسناکی بود اما هنوز هم با قدرت ادامه می دهم. از همه شما به خاطر پیام های محبت آمیز تان بسیار تشکر می کنم.

کاسیاس البته پیش از این هم در پیامی برای نزدیکان خود از خوب بودن حالش خبر داده بود.

با مسئله ای که برای کاپیتان سابق کهکشانی ها و تیم ملی اسپانیا رخ داده، او تا خاتمه این فصل دیگر برای پورتو به میدان نخواهد رفت. او اخیراً قرارداد خود را با این باشگاه پرتغالی برای یک سال تمدید کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1221

به "پیام کاسیاس پس از ابتلا به حمله قلبی: اتفاق ترسناکی بود اما حالم خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام کاسیاس پس از ابتلا به حمله قلبی: اتفاق ترسناکی بود اما حالم خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید