خاتمه آذر زمانه ارائه گزارش شهرداری و بنیاد مستضعغان از روند بازسازی پلاسکو، روند ساخت پلاسکو به کندی پیش می رود

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی کمیسیون عمران گفت: قرار است که مجلس در خاتمه فصل پاییز گزارشی را از بنیاد مستضعفان و شهرداری درباره روندبازسازی پلاسکو مطالبه کند که نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

خاتمه آذر زمانه ارائه گزارش شهرداری و بنیاد مستضعغان از روند بازسازی پلاسکو، روند ساخت پلاسکو به کندی پیش می رود

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، با اشاره به روند کند بازسازی ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: سال گذشته کمیسیون عمران بازدیدی از روند ساخت پلاسکو به عمل آورد که به دلیل شرایط طبقات زیرین و محدودیت های میراث فرهنگی که در اطراف این ساختمان وجود دارد، روند ساخت به کندی پیش رفته است.

او اضافه کرد: در حال حاضر ساخت پلاسکو در حال اجرا است، امیدواریم که بعد از اتمام عملیات ساخت زیرزمین و همکف ادامه ساخت دیگر طبقات ساختمان با سرعت بالایی ادامه پیدا کند.

: روند ساخت پلاسکو از برنامه زمانبندی عقب است

سخنگوی کمیسیون عمران خاطر نشان کرد: قرار است که مجلس در انتها فصل پاییز گزارشی را از بنیاد مستضعفان و شهرداری درباره روندبازسازی پلاسکو مطالبه کند که نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

لازم به ذکر است، بعد از تخریب ساختمان پلاسکو مقرر شده بود این ساختمان در دو سال بازسازی گردد، اما با گذشت بیش از سه سال روند ساخت این ساختمان با کندی پیش می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2547

به "خاتمه آذر زمانه ارائه گزارش شهرداری و بنیاد مستضعغان از روند بازسازی پلاسکو، روند ساخت پلاسکو به کندی پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه آذر زمانه ارائه گزارش شهرداری و بنیاد مستضعغان از روند بازسازی پلاسکو، روند ساخت پلاسکو به کندی پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید