واکنش ها به تصمیم فتحی ، از بریدن سر فرشید تا خطر بزرگ نبودنش

به گزارش نوای پرنده پارسی، آقای مدیرعامل اعلام نموده که توضیحات اسماعیلی را شنیده اما هنوز درباره اش تصمیمی نگرفته و تا زمانی که باشگاه درباره او تصمیم نگیرد، این بازیکن از حضور در تمرینات محروم خواهد بود.

واکنش ها به تصمیم فتحی ، از بریدن سر فرشید تا خطر بزرگ نبودنش

به گزارش خبرنگاران ، ماجرای جنجالی درگیری فرشید اسماعیلی با مدیرعامل باشگاه استقلال، برای او تمام نشده است. آن جلسه کمیته انضباطی و عذرخواهی رسمی هم نه دردی از او دوا کرد و نه دلخوری ها را از بین برد. امیرحسین فتحی، کوتاه بیا نیست و می خواهد هرطور شده تنبیهات لازم را تمام و کمال برای اسماعیلی به جا بیاورد. به خاطر همین حتی بعد عذرخواهی اسماعیلی گفته که او تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات محروم است تا باشگاه درباره اش تصمیم بگیرد. این تصمیم فتحی اما واکنش های موافق و مخالفی را در پی داشته که می تواند در روزهای آینده به حواشی مختلفی برای باشگاه استقلال منجر گردد.

مبارزه با بازیکن سالاری یا آغاز یک جنجال جدید؟ وقتی باشگاه استقلال بعد از تنبیه انضباطی فرشید اسماعیلی و شنیدن توضیحات او در جلسه کمیته انضباطی باز هم اسماعیلی را از حضور در تمرینات منع می نماید، یعنی امیرحسین فتحی در این مبارزه خود را برای هر حاشیه و مسئله ای آماده نموده است.

آقای مدیرعامل محکم بر سر مواضع خود ایستاده، هر جنجال و حاشیه ای را به جان خریده و اعلام نموده که توضیحات اسماعیلی را شنیده اما هنوز درباره اش تصمیمی نگرفته و تا زمانی که باشگاه درباره او تصمیم نگیرد، این بازیکن از حضور در تمرینات محروم خواهد بود.

این در حالی است که مدیرعامل استقلال بعد از انتشار خبر بحث و درگیری خود با اسماعیلی و چشمی در تمرین، این موضوع را تکذیب نموده و گفته بود: این ها فرزندان استقلال و سرمایه باشگاه هستند. هیچ وقت سرمایه خودمان را اخراج نمی کنیم. ممکن است در هر خانواده ای فرزندان اشتباه نمایند. آیا پدر آن خانواده فرزندش را بیرون یا اخراج می نماید؟ به طور حتم پاسخ منفی است. بنا به تصمیم سرمربی استقلال این 2 بازیکن برای دیدار مقابل ماشین سازی تبریز در خدمت تیم نیستند اما بعد از این مسابقه به تمرینات بر خواهند گشت.

ماجرا هم از این قرار بود که بعد از بازی استقلال - سایپا زمزمه هایی درباره امتناع چشمی از زدن پنالتی و خراب شدن ضربه اسماعیلی به گوش می رسید و بعد از آن خبرهایی درباره درگیری این دو بازیکن با امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه منتشر شد. در نهایت هم باشگاه تصمیم گرفت به دلیل انضباطی، آن دو را برای بازی با ماشین سازی به تبریز نبرد.

برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه و عذرخواهی رسمی فرشید اسماعیلی از باشگاه، از دید خیلی ها خاتمه این حواشی بود تا اینکه محرومیت اسماعیلی از حضور در تمرینات تمدید شد تا به گفته مدیرعامل باشگاه در انتظار تصمیم باشگاه بماند.

تصمیم مدیرعامل باشگاه استقلال برای ادامه محرومیت فرشید اسماعیلی از حضور در تمرینات اما با واکنش های متفاوتی همراه شده است. عده ای معتقدند بیرون ماندن اسماعیلی از تمرینات را در شرایط فعلی به ضرر استقلال خواهد بود. در شرایطی ملی پوشان استقلال در اردوی تیم ملی هستند و دو شفر هفته طلایی را برای آماده سازی بازیکنان پیش رو دارد، تمرین نکردن فرشید اسماعیلی می تواند یک خودزنی برای باشگاه به حساب بیاید. حتی جریان هایی به راه افتاده که محرومیت اسماعیلی را خطر بزرگی برای استقلال می داند!

محرومیت فرشید اسماعیلی اما شاید تا فصل پیش، خطر بزرگی برای استقلال به حساب می آمد اما عملکرد اسماعیلی در این فصل با فصل های گذشته قابل مقایسه نیست و او نتوانسته مثل قبل انتظارات را برآورده کند. درست است که جدایی چند مهره اثر گذار استقلال روی عملکرد او و سایر بازیکنان هم تأثیر گذاشته است اما نمی توان منکر شد که بعد از رد درخواستش برای پیوستن به تیم قطری از سوی مسوولان باشگاه استقلال، فرشید دیگر آن فرشید سابق نشد.

حالا هم شاید نبودنش در شرایط فعلی به استقلال ضربه بزند اما مبارزه با آن می تواند مبارزه با آفت بازیکن سالاری باشد در تیمی چون استقلال که این نگاه هم هواداران خودش را دارد. هوادارانی چون حسن روشن که کمی تندروی را هم چاشنی کار می نمایند و می گویند که سر بازیکنی که به مدیرعامل بی حرمتی می نماید را باید برید.

فتحی هم مسیر دوم را در پیش گرفته و در همین برهه حساس، تصمیم گرفته که جلوی بازیکن سالاری را در تیمش بگیرد و این طور که به نظر می رسد حاضر است بابت این تصمیم هر بهایی را بپردازد. حتی اگر آن، کنار گذاشتن فرشید اسماعیلی باشد و به جان خریدن تبعات این تصمیم برای تیم.

  1. 10

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 487

به "واکنش ها به تصمیم فتحی ، از بریدن سر فرشید تا خطر بزرگ نبودنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ها به تصمیم فتحی ، از بریدن سر فرشید تا خطر بزرگ نبودنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید