واکنش روسیه به مشخص جایزه نقدی از سوی وزارت خارجه آمریکا

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با مضحک خواندن اقدام وزارت خارجه آمریکا در مشخص جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعات درباره دخالت در انتخابات، گفت: اکنون هر همسایه ناراضی در ایالات متحده مدعی خواهد شد.

واکنش روسیه به مشخص جایزه نقدی از سوی وزارت خارجه آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پیشنهاد جایزه 10 میلیون دلاری برای ارائه اطلاعات درباره کسانی که گویا در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دخالت نموده اند را اقدامی مضحک ارزیابی کرد.

در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد ماه)، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا گفت که طبق برنامه پاداش برای عدالت، وزارت امور خارجه ایالات متحده مبلغ 10 میلیون دلار به کسانی پاداش خواهد داد که فرد یا افرادی که تحت کنترل دولت های خارجی در انتخابات آمریکا دخالت نموده اند، را کشف یا شناسایی نمایند.

زاخارووا در صفحه توئیتر خود با مضحک خواندن چنین اقدامی، به شوخی نوشت: قرار است به هر نفر 10 میلیون دلار پاداش بدهند؟!! اکنون وب سایت وزارت امور خارجه آمریکا از اتهامات گسترده همسایگان نسبت به یکدیگر سقوط خواهد نمود.

پیش از این، وزیر خارجه آمریکا هشدار داده بود که روسیه در صورت ادامه مداخله در فرایند انتخابات در ایالات متحده، پاسخ سختی دریافت خواهد نمود.

مقامات آمریکایی مسکو را به دخالت در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 متهم نموده اند. این در حالی است که تا به امروز هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا پیدا و ارائه نشده است. مقامات فدراسیون روسیه بارها قاطعانه این اتهامات را رد نموده و آن را بی اساس دانسته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4854

به "واکنش روسیه به مشخص جایزه نقدی از سوی وزارت خارجه آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به مشخص جایزه نقدی از سوی وزارت خارجه آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید