هر شهروند؛ یک سفیر مبارزه با مواد مخدر

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی، توضیح داد: اگر قصد داریم ریشه مشارکت را قوی کنیم، باید هر شهروند یک سفیر باشد تا دامنه مبارزه با مواد مخدر تقویت گردد.

هر شهروند؛ یک سفیر مبارزه با مواد مخدر

ناصر خوش خبر، امروز پنج شنبه 5 دی، در کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد با بیان اینکه خط مقدم شناسایی ظرفیت های غیر دولتی تشکل های مردمی هستند اظهار کرد: هر کمیته ای در صندلی خود نقش ایفا می نماید.

وی با تاکید بر نقش مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اضافه نمود: خراسان جنوبی در جهت ترانزیت مواد مخدر بوده، بنابراین جدیت امر مبارزه با مواد مخدر در استان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگاران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: اگر متناسب با آنچه که به عنوان چارت و تشکیلات بوده و براساس اهداف به دنبال برطرف مشکل برویم ستاد مبارزه با مواد مخدر پیروز تر عمل خواهد نمود.

خوش خبر با اشاره به ضرورت اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی، توضیح داد: اگر قصد داریم ریشه مشارکت را قوی کنیم، باید هر شهروند یک سفیر باشد تا دامنه مبارزه با مواد مخدر تقویت گردد.

وی با تاکید بر ارائه شیوه ها و روش های جدید برای مبارزه با مواد مخدر، یادآور شد: مبارزه با مواد مخدر در استان باید همگانی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3448

به "هر شهروند؛ یک سفیر مبارزه با مواد مخدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر شهروند؛ یک سفیر مبارزه با مواد مخدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید