هافبک پرسپولیس: پیشنهاد اروپایی برسد با برانکو مشورت می کنم

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مهدی ترابی درباره شرایط خود و نگرانی های طرفداران، در تبادل نظر با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: ما هدف مشخصی داریم. ما اعضای تیم و باشگاه و طرفداران به دنبال پیروزی در دو بازی بعد و دبل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستیم. طبیعی است که هیچ چیز دیگری فکر ما را از این موضوع منحرف نمی کند.

هافبک پرسپولیس: پیشنهاد اروپایی برسد با برانکو مشورت می کنم

وی ادامه داد: قرارداد من با پرسپولیس برای دو فصل و نیم بود که دو فصل دیگر آن باقی مانده است. از حضور در پرسپولیس راضی هستم. از یک طرف در تیمی حضور دارم که از بچگی آن را دوست داشتم و از سوی دیگر در تیم قهرمان و پرطرفدارترین تیم ایران بازی می کنم. البته آرزوی هر بازیکنی است که بتواند روزی در سطح اول اروپا بازی کند. قطعاً در صورتی که یک پیشنهاد سطح اولی از اروپا به من ارائه گردد، باعث افتخار است و برای باشگاه و طرفداران هم یک اتفاق خوب به حساب می آید، اما از سوی دیگر من با پرسپولیس قرارداد دارم. قطعاً اگر روزی چنین پیشنهادی را دریافت کنم با برانکو ایوانکوویچ و باشگاه مشورت خواهم کرد.

هافبک پرسپولیس اظهار داشت: باز تاکید می کنم، من در حال حاضر به پرسپولیس فکر می کنم و از بازی کردن در این تیم لذت می برم و می خواهیم پس از سال ها، دوباره لیگ برتر و جام حذفی را با هم بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1329

به "هافبک پرسپولیس: پیشنهاد اروپایی برسد با برانکو مشورت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک پرسپولیس: پیشنهاد اروپایی برسد با برانکو مشورت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید