نشست کمیسیون امنیت با مدیران عامل بانک ها با محوریت وضعیت برجام

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، حشمت الله فلاحت پیشه در شرح نشست فردا (یکشنبه 11 شهریور ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فردا عصر نشستی با مدیران عامل بانک های مرکزی و معاونت امور بانکی در وزارت اقتصاد و دارایی خواهد داشت.

نشست کمیسیون امنیت با مدیران عامل بانک ها با محوریت وضعیت برجام

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: هدف از برگزاری این نشست آنالیز وضعیت بانک ها است به خصوص در شرایط کنونی که موضوع برجام، سیاست خارجی و سرنوشت حدود اعتباری ایران در خارج از کشور مطرح است. لذا در این جلسه نظرات مدیران عامل بانک ها شنیده گردد.

وی با اشاره به برگزاری بی سابقه این جلسه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اضافه نمود: تاثیر هر تصمیم در سطح مجلس و دولت باید آنالیز و تاثیر آن بر عملکرد دستگاه ها ارزیابی گردد، بخشی از تصمیماتی هم که اخیرا در مجلس اتخاذ می گردد مربوط به مناسبات کشور و سرمایه گذاری های متقابل است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: با این حال نشست مذکور برگزار می گردد زیرا به اتخاذ نگاه واقع بینانه در مجلس و کمیسیون کمک بسیار خواهد نمود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 175

به "نشست کمیسیون امنیت با مدیران عامل بانک ها با محوریت وضعیت برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کمیسیون امنیت با مدیران عامل بانک ها با محوریت وضعیت برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید