مهدی: هیچ پولی بابت خوابگاه ترم گذشته دانشجویان فنی و حرفه ای سوخت نخواهد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: هیچ پولی بابت خوابگاه ترم گذشته که دانشجویان فنی و حرفه ای پرداخت کرده اند، سوخت نخواهد شد.

مهدی: هیچ پولی بابت خوابگاه ترم گذشته دانشجویان فنی و حرفه ای سوخت نخواهد شد

رضا مهدی، معاون دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای د رگفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درخصوص بازگرداندن ودیعه خوابگاهی که دانشجویان پرداخت کردند، اما به دلیل تعطیلی در خوابگاه ها اسکان نداشتند، گفت: پولی که دانشجویان بابت ترم گذشته به عنوان اجاره خوابگاه پرداخت کرده اند، صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان در صورت نداشتن بدهی بازمی گرداند.

وی اضافه کرد: صندوق رفاه آمار حضور دانشجویان و مبالغ پرداختی را که از دانشگاه گرفته و براساس روز هایی که دانشجویان از خوابگاه استفاده کردند، مقداری از آن را کسر می کند و مابقی عینا برگشت می خورد و یا ممکن است به عنوان ودیعه اجاره خوابگاه ترم های آینده یا هزینه های دیگر محاسبه شود.

مهدی اظهار داشت: هیچ پولی بابت خوابگاه ترم گذشته سوخت نخواهد شد، عدد بزرگی هم نیست متوسط خوابگاه های ما تقریبا هزینه اش در یک ترم زیر 200 هزار تومان است و امیدواریم صندوق این را مدیریت کند و هیچ دانشجویی حتی این 200 هزار تومانش هم بیجا خرج نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5480

به "مهدی: هیچ پولی بابت خوابگاه ترم گذشته دانشجویان فنی و حرفه ای سوخت نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: هیچ پولی بابت خوابگاه ترم گذشته دانشجویان فنی و حرفه ای سوخت نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید