منچستریونایتد دوباره سراغ مانژوکیچ می رود

به گزارش نوای پرنده پارسی، شیاطین سرخ قصد دارند در اندک فرصت باقی مانده یک بار دیگر شانس خود را برای جذب مهاجم کروات یوونتوس امتحان نمایند.

منچستریونایتد دوباره سراغ مانژوکیچ می رود

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، با قطعی شدن انتقال روملو لوکاکو به اینتر و پرواز او به میلان برای عقد قرارداد با اینتر، منچستریونایتد در صدد جذب یک جانشین برای اوست و این درحالیست که تنها چند ساعت دیگر به انتها مهلت خرید بازیکن برای تیم های انگلیسی باقی مانده است.

یکی از گزینه های منچستریونایتد، ماریو مانژوکیچ بود که اخیراً اعلام شد انتقالش به اولدترافورد منتفی است. اکنون اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا دوباره اعلام نموده است که شیاطین سرخ می خواهند با پیشنهادی 15 میلیون یورویی او را جذب نمایند. یوونتوس پیش از این با این جابجایی مخالفتی نداشت اما بعد از شکست خوردن طرحش برای معاوضه دیبالا و لوکاکو و رفتن مهاجم بلژیکی به اینتر، معین نیست که همچنان به فروش مهاجم 33 ساله اش رضایت بدهد.

جان لوکا دی مارتزیو، کارشناس حوزه جابجایی شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که اولگنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد به باشگاه اعلام نموده که هدف اول او برای پر کردن جای خالی لوکاکو، مانژوکیچ است اما آنها زمان زیادی برای تحقق خواسته سرمربی نروژی شان ندارند، چون مهلت خرید بازیکن در فوتبال جزیره تا ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1848

به "منچستریونایتد دوباره سراغ مانژوکیچ می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد دوباره سراغ مانژوکیچ می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید