محدودیت&zwnj های کرونایی در آلمان تمدید شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، محدودیت هایی کرونایی در آلمان که شامل ممنوعیت های شدید تماس و تعطیلی مراکز فرهنگی و ورزشی می گردد، تمدید شد.

محدودیت&zwnj های کرونایی در آلمان تمدید شد

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، آنگلا مرکل، صدراعظم و سران دولت های ایالتی روز گذشته (پنجشنبه) تصمیم گرفتند که محدودیت های مربوط به کرونا را به مدت سه هفته تمدید نمایند.

این محدودیت ها که از ماه نوامبر ادامه دارد و شامل مقررات تماس افراد با یکدیگر، استفاده از ماسک، تعطیلی غذاخوری ها، کافه ها، مراکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی می گردد، قرار بود تا روز 20 دسامبر معتبر باشند.

مرکل پس از نشست پنج ساعته با سران دولت های ایالتی گفت که نشست بعدی آنها برای آنالیز اوضاع در روز چهارم ژانویه برگزار خواهد شد.

در نشست روز پنجشنبه رئیس دولت ایالتی بایرن گفت که شرایط فعلی قابل قبول نیست و تمدید محدودیت ها دست کم تا دهم ژانویه ضروری و درست است.

صدراعظم آلمان تاکید نمود: هدف از این اقدامات کاهش میزان مبتلایان است و تا زمانی که شمار مبتلایان در هر 100 هزار نفر جمعیت کشور به زیر 50 نفر نرسد، دولت برای مقابله با این ویروس کشنده به اقدامات گوناگونی دست خواهد زد.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: دولت فدرال و دولت های ایالتی با تمام توانشان در حال برنامه ریزی واکسیناسیون از جمله ایجاد مراکز ویژه برای این منظور هستند. احتمال می رود که نخستین واکسن کرونا در ماه دسامبر ارائه گردد.

تا به امروز یک میلیون و 128 هزار و 742 نفر در آلمان به این بیماری مبتلا شده اند و در فهرست جهانی، این کشور صندلی 12 ام را به لحاظ شمار مبتلایان دارد و همچنین 18 هزار و 260 تن از مبتلایان نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5753

به "محدودیت&zwnj های کرونایی در آلمان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت&zwnj های کرونایی در آلمان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید