فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: پزشکان گفته اند آگوئرو می تواند بازی کند، ناگلزمن موفق خواهد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، فوتبال دنیا - پپ گواردیولا در آستانه بازی با هوفنهایم به تمجید از سرمربی رقیب پرداخت.

فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: پزشکان گفته اند آگوئرو می تواند بازی کند، ناگلزمن موفق خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در آستانه بازی تیمش در زمین هوفنهایم در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از اشتیاقش به رویارویی با سرمربی جوان تیم آلمان سخن گفت.

سرمربی منچسترسیتی در این باره گفت: 5 فینال در مرحله گروهی پیش رو داریم و فردا موعد اولین فینال است.لیگ قهرمانان اروپا، رقابت های بسیار باکیفیتی است. برای همه تیم ها بازی و موفقیت در این جام کار دشواری به نظر می رسد. کوشش می کنم در اوج باشیم. به نظرم در حال پیشرفت و برداشتن گام های رو به جلو هستیم. ناگلزمن به عنوان یک سرمربی بسیار جوان تیمش را مدام در وضعیت بهتری نسبت به گذشته قرار می دهد. اطمینان دارم او موفقیت های زیادی در دوران مربیگری کسب خواهد نمود. مشتاق رویارویی با ناگلزمن و تیمش هستم.

او درباره مصدومان تیمش اضافه نمود: دی بروینه اولین جلسه تمرینی خودش را پشت سر گذاشت و حالا باید ببینیم چه زمانی آماده بازی کردن می گردد. بازی بسیار مهمی داریم و روز بازی تصمیم می گیریم از آگوئرو استفاده کنیم یا ژسوس. پزشکان گفته اند سرخیو می تواند بازی کند. دلف را نداریم و یکشنبه هم او را نخواهیم داشت.هنوز زمان زیادی تا بازی با لیورپول باقی مانده پس امیدوارم مندی به آن رقابت برسد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 320

به "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: پزشکان گفته اند آگوئرو می تواند بازی کند، ناگلزمن موفق خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: پزشکان گفته اند آگوئرو می تواند بازی کند، ناگلزمن موفق خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید