طارمی در بوشهر، بی خیال انتقاد قطری ها

به گزارش نوای پرنده پارسی، در حالی که روزنامه و کارشناسان قطری علیه سرمربی و بازیکنان خارجی الغارفه موضع گرفته اند و انتقادهایشان تمامی ندارد مهدی طارمی در کنار خانواده است.

طارمی در بوشهر، بی خیال انتقاد قطری ها

طامی تماشاگر بازی شاهین بوشهر

روزنامه استاد الدوحه قطر در نسخه امروز خود (دوشنبه) نوشت: تیم الغرافه در خطوط خود دارای فاصله های زیادی است و سطح فنی بازیکنان نیز در پست های مختلف با سقوط چشمگیری روبرو شده است. این مسئله به ویژه در بخش بازیکنان خارجی (وسلی اسنایدر، آمادو، مهدی طارمی و ولادیمیر ویس) و اشتباهات مرگبار خط دفاعی مشهود است. وسلی اسنایدر با وجود بازگشت به ترکیب الغرافه پس از دوران مصدومیت ضعیف ظاهر شده و مهدی طارمی و ولادیمیر ویس نیز سطح فنی لازم را ندارند. خریدهای خارجی الغرافه نمی توانند هیچ کمکی به بهبود سطح فنی و کسب نتایج بهتر کنند.

این روزنامه قطری در ادامه این تحلیل آورده است: باشگاه الغرافه باید از کارت های خود در فصل نقل وانتقالات زمستانی و پیش از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. الغرافه عیوب و مسائل فنی زیادی دارد و برای شرکت در رقابت های آسیایی باید آنها را اصلاح کند.

در حالی که الغرافه بحران زده پنجشنبه در چارچوب لیگ ستارگان قطر با ام صلال بازی دارد،طارمی روز یکشنبه با حضور در استادیوم شهید بهشتی بوشهر از نزدیک بازی شاهین شهرداری با سرخپوشان پاکدشت را دید.

3-180

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 582

به "طارمی در بوشهر، بی خیال انتقاد قطری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی در بوشهر، بی خیال انتقاد قطری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید