شرمسار طرفداران شدیم، 2 بازیکن ما 3 میلیارد تومان هزینه داشتند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار شامگاه آدینه پس از تساوی تیمش در برابر نساجی مازندران در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: این بازی دو نیمه کاملاً متفاوت داشت. در نیمه اول ما بسیار خوب بودیم ولی در نیمه دوم، حریف با تعویض هایش بسیار خطرناک شد.

شرمسار طرفداران شدیم، 2 بازیکن ما 3 میلیارد تومان هزینه داشتند

وی اضافه نمود: به نظر من تساوی در این بازی عادلانه بود هر چند ما شرمسار طرفداران خوب خود شدیم که از دقیقه اول ما را تشویق کردند ولی امیدوارم در بازی های آینده دل آنها را شاد کنیم.

تارتار توضیح داد: ما برای هر پست دو بازیکن خوب داریم و برای نمونه امروز سوشا مکانی که در بازی های قبلی بسیار خوب ظاهر شده بود را ذخیره گذاشتیم و به حبیب فر عباسی جوان میدان دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص انتقاد اجرا شده از سوی یک خبرنگار که گفت، نفت از همان لیگ برتر ضعیف بوده است، بیان نمود: نظر شما محترم است ولی ما از ابتدای فصل یک هدف گذاری نموده بودیم که اکنون از آن هدف گذاری پیش هستیم. هدف ما این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم ولی باید قبول کنید بعضی تیم های بسته بازی می نمایند و کار را سخت می نمایند.

تارتار توضیح داد: ما برای این بازی با برنامه بودیم. اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم طرفدار ناراحت می گردد چون اینجا خوزستان است و آنها انتظار فوتبال دارند.

وی گفت: ما آخرین تیمی بودیم که سال جاری وارد بازار جابجایی شدیم و وقتی وارد شدیم، بازار تقریباً خالی شده بود؛ مثلاً پریرا با آن همه هزینه از سوی فولاد جذب می گردد ولی این فصل فقط یک گل زده است. قیمت مهاجمان در لیگ برتر ما همواره بالا است و تیم ما امکان هزینه کردن زیاد ندارد. دو بازیکن ما به پدیده رفتند که سه میلیارد تومان هزینه داشتند.

تارتار بیان نمود: با همه این مسائل ما در 12 بازی که این فصل در لیگ برتر و جام حذفی داشته ایم باختی را تجربه ننموده ایم و نفت شخصیتش بر اساس نباختن شکل گرفته است. یادمان نرود که سال قبل همه دنبال سه امتیاز از نفت بودند ولی سال جاری شکست دادن ما برای همه سخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3011

به "شرمسار طرفداران شدیم، 2 بازیکن ما 3 میلیارد تومان هزینه داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرمسار طرفداران شدیم، 2 بازیکن ما 3 میلیارد تومان هزینه داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید