سخنگوی جانسون: نخست وزیر انگلیس اجازه تغییر توافق برگزیت را نمی دهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی نخست وزیر انگلیس بر این باور است که بوریس جانسون خواهان تصویب توافق برگزیت از سوی مجلس است.

سخنگوی جانسون: نخست وزیر انگلیس اجازه تغییر توافق برگزیت را نمی دهد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، سخنگوی نخست وزیر انگلیس امروز دوشنبه در اظهاراتی گفت: بوریس جانسون خواهان آن است که توافق برگزیت با اتحادیه اروپا از سوی مجلس تصویب گردد.

وی در ادامه به نمایندگان هشدار داد: اگر مجلس قصد تغییر توافق برگزیت را داشته باشد، دولت اجازه انجام رای گیری درباره آن را نخواهد داد.

این در شرایطی است که مجلس انگلیس در جلسه ای تاریخی (نخستین جلسه ای که در 37 سال اخیر در روز شنبه برگزار می گردد) با 322 رأی موافق در برابر 306 رأی مخالف، متمم پیشنهادی اولیور لتوین که به متمم لتوین شهرت یافته است را تصوب کرد تا دولت بوریس جانسون با مانع تازه ای برای نهایی کردن برگزیت روبرو گردد.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس اضافه نمود: رای گیری معنادار و بامفهوم زمانی برگزار خواهد شد که رئیس مجلس اجازه دهد و این رای گیری به شرطی انجام می گردد که هیچ گونه تغییری در توافق اولیه صورت نگیرد. اگر مجلس قصد تغییر این توافق را داشته باشد، دولت اجازه رای گیری نخواهد داد.

وی گفت: افکار عمومی خواهان اجرای برگزیت است. دولت مصمم است تا توافق جدید برگزیت به تصویب مجلس برسد و 31 اکتبر بتوانیم از اتحادیه اروپا خارج شویم. مذاکرات با اتحادیه اروپا برای مدت زمان طولانی ادامه داشته و نخست وزیر به یک توافق بسیار خوب دست یافته و اکنون همه تمرکز وی بر روی تصویب این توافق در مجلس است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2441

به "سخنگوی جانسون: نخست وزیر انگلیس اجازه تغییر توافق برگزیت را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی جانسون: نخست وزیر انگلیس اجازه تغییر توافق برگزیت را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید