ساکت الهامی سرمربی تراکتور شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سرپرست باشگاه تراکتور گفت: ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم در نیم فصل دوم نیز ادامه می دهد و امیدوارم فرایند رو به رشد تراکتور تداوم داشته باشد تا به آن هدف گذاری اجرا شده در ابتدای فصل برسیم.

ساکت الهامی سرمربی تراکتور شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت فوری از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

میر معصوم سهرابی در مورد آخرین شرایط تراکتور، اظهار کرد: پس از بازی مقابل پیکان، تمرینات تیم به مدت یک هفته تعطیل شد و از روز گذشته تمرینات تیم مجدداً شروع شده و تعطیلات نیم فصل بهترین فرصت برای تقویت تراکتور هست.

وی اضافه کرد: انجام بازی های تدارکاتی برای ارتقای سطح آمادگی تیم و افزایش هماهنگی میان بازیکنان برنامه ریزی شده است.

سهرابی در مورد فعالیت تیم در جابجایی، اعلام کرد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، تیم ها می توانند تا 23 دی ماه بازیکنان مدنظرشان را جذب نمایند. با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان با تیم هایشان قرارداد دارند، مکاتبات با تیم های تحت قرارداد بازیکنان مد نظرمان اجرا شده و منتظر پاسخ آن ها هستیم.

وی شرح داد: همچنین کادرفنی در حال آنالیز گزینه های خارجی برای تقویت تیم است و به محض انعقاد قرارداد با بازیکنان خارجی مورد نظر، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3520

به "ساکت الهامی سرمربی تراکتور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکت الهامی سرمربی تراکتور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید