سامانه جدید آموزش مجازی در دانشگاه خوارزمی راه اندازی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سامانه جدید آموزش های مجازی دانشگاه خوارزمی با هدف برطرف مسائل سامانه قبلی و ارتقاء راه اندازی شد.

سامانه جدید آموزش مجازی در دانشگاه خوارزمی راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام مرکز آموزش های مجازی دانشگاه خوارزمی، سامانه جدید آموزش های مجازی دانشگاه خوارزمی راه اندازی شد.

برای ورود به سامانه جدید اساتید می توانند با کد استادی و دانشجویان با کد دانشجویی بعنوان کاربری و برای رمز عبور عبارت Uu@ (حرف اول عظیم و حرف دوم کوچک) را به ابتدای کد کاربری خود اضافه نمایند و بعد از اولین ورود رمز ورود را عوض نمایند. رمز جدید باید شامل حداقل یک حرف عظیم، عدد و نیز یک سیمبول (%$#@&) باشد.

چنانچه هنوز فایل قابل استفاده ای در سامانه قبلی دانشگاه دارید، سامانه قبلی به آدرس lms2.khu.ac.ir از فردا یکشنبه 24 فروردین ماه به صورت مجدد و حداقل به مدت 2 هفته در دسترس خواهد بود. سامانه قدیمی ضروری است تنها برای بازیابی اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد و کلیه کلاس ها اعم از آنلاین و آفلاین روی سامانه جدید برگزار گردد.

سامانه جدید از ویژگی هایی همچون، افزایش ظرفیت تعداد کلاس های آنلاین به میزان سه برابر، برطرف مسائل امنیتی سامانه از جمله چند ورود همزمان با یک کاربری و همچنین افزایش ضریب امنیت پروتکل رمز ورود، افزایش بهره وری سامانه با نصب و اجرای آخرین نسخه های مودل-نسخه 3.8.2- و ادوبی کانکت نسخه 10.6 که با مصرف پهنای باند کمتر عملا به میزان 3 برابر سامانه قبلی صرفه جویی در مصرف ترافیک اینترنت خواهد نمود.

همچنین این سامانه امکان دریافت اطلاعات از سامانه گلستان بصورت ماشینی، بازیابی رمز عبور بصورت اتوماتیک توسط سامانه، افزایش ظرفیت کاربران یک کلاس آنلاین از 500 نفر به 2800 نفر بصورت همزمان، برطرف مسائل بارگزاری فایل روی سامانه، ضبط کلاس و دستیابی به فایل ضبط شده توسط استاد مربوطه، پایداری مطلوب سامانه از نظر حفره های فنی و امکان استفاده از بیشترین پلاگین های یاری آموزشی بین المللی را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4279

به "سامانه جدید آموزش مجازی در دانشگاه خوارزمی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه جدید آموزش مجازی در دانشگاه خوارزمی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید