زیدان و گواردیولا 90 دقیقه تا یک چهارم نهایی اروپا

به گزارش نوای پرنده پارسی، شاگردان زین الدین زیدان و پپ گواردیولا 90 دقیقه تا رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند.

زیدان و گواردیولا 90 دقیقه تا یک چهارم نهایی اروپا

با ما سفر کنید و با کمترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو ملاقات ادامه می یابد و در یکی از بازی ها رئال مادرید در استادیوم آلفردو دی استفانو به ملاقات آتالانتا می رود.

رئال این هفته با دبل کریم بنزما توانست الچه را به سختی 2 بر یک شکست دهد و با توجه به توقف اتلتیکومادرید، اختلاف خود را با صدر جدول به 6 امتیاز کاهش داد.

از 9 ملاقات اخیر رئال مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان که رئال ملاقات رفت را در خانه حریف برنده شده است، 8 بار به مرحله بعد رسیده و تنها یک بار برابر آژاکس بعد از قبول باخت 4 بر یک از لیگ قهرمانان کنار رفت.

شاگردان گاسپرینی توانستند این هفته اسپیزا را 3 بر یک شکست دهند و آتلانتا هم امتیاز با یوونتوس در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است. اخراج فرولر در ملاقات رفت در دقیقه 17 سبب باخت تیم ایتالیایی شد و باید دید این تیم توان جبران نتیجه را دارد یا خیر.

در دیگر ملاقات منچسترسیتی بعد از رجحان 2 بر صفر در کشور مجارستان برابر مونشن گلادباخ، ملاقات برگشت خود را نیز در همان استادیوم برگزار خواهد نمود. صدرنشین لیگ برتر بعد از غلبه 3 بر صفر برابر فولام و بازگشت سرخیو آگوئرو و گلزنی او بعد از مدت ها از روحیه بالایی برخوردار است و امیدوار است بعد از لیورپول، دومین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشد.

سه شنبه 26 اسفند

رئال مادرید - آتالانتا (1-0)

منچسترسیتی - گلادباخ (2-0)

دو ملاقات دیگر این مرحله که دو ملاقات پایانی نیز خواهد بود چهارشنبه شب برگزار می گردد تا 8 تیم پایانی این فصل از رقابت ها معین شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6397

به "زیدان و گواردیولا 90 دقیقه تا یک چهارم نهایی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان و گواردیولا 90 دقیقه تا یک چهارم نهایی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید