زیدان: رابطه ام با بیل خوب است و هرگز از رفتنش حرفی نزده ام، او با اجازه باشگاه به لندن سفر کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید موضع خود درباره بال ولزی این تیم را کاملاً تغییر و درباره سفر غیرمنتظره اخیر او به انگلیس هم شرح داد.

زیدان: رابطه ام با بیل خوب است و هرگز از رفتنش حرفی نزده ام، او با اجازه باشگاه به لندن سفر کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل لگانس در هفته یازدهم لالیگا، درباره جنجال هایی که به تازگی درباره وضعیت گرث بیل شکل گرفته است شرح داد.

گفته می گردد که بیل از دست رئالی ها به خاطر افشای جزئیات مصدومیت او ناراحت است. او دو روز پیش در لندن رؤیت شد و به همین دلیل ابهاماتی درباره سفر او به پایتخت انگلیس شکل گرفت تا اینکه معین شد او به دلیل یک مصدومیت دیگر مادرید را ترک نموده است.

زیدان که در تابستان نام بیل را در فهرست بازیکنان مازادش قرار داد و گفت امیدوار است هر چه زودتر تکلیف انتقال او معین گردد، امروز با رویکردی متفاوت نسبت به این بازیکن ولزی، به خبرنگاران گفت: من و بیل رابطه خوبی با هم داریم و من هرگز حرفی درباره رفتن او نزده ام و خود او هم هرگز درباره این موضوع حرفی نمی زند. او از باشگاه اجازه گرفته و سفر نموده است. الان هم به خاطر اینکه مصدوم است، در جمع بازیکنان ما حضور ندارد. بیل نمی تواند بازی کند و زمانی که آماده گردد دوباره بازی خواهد نمود. در این فصل بیل برای ما بازی های زیادی انجام داده است. او هم سخت تمرین و هم خوب بازی می نماید اما جنجالی که شکل گرفته به خاطر حرف های زیادی است که درباره او زده می گردد. بیل صد درصد به رئال مادرید متعهد است.

با وجود اظهارات زیدان خبرنگاران متقاعد نشدند و سؤال دیگری درباره آینده این بازیکن ولزی و احتمال رفتنش از سرمربی فرانسوی کهکشانی ها پرسیدند که او پاسخی مشابه داد. او گفت: بیل بازیکن رئال مادرید است و من هم روی او حساب می کنم. زمانی که آماده گردد و برگردد همه ما راضی خواهیم شد. مسئله سلامت او و موارد پزشکی در میان است و هر کسی حق دارد که صحبت کند اما من به شما اطمینان خاطر می دهم که افرادی کاملاً واجد شرایط دارند با او کار می نمایند و با دقت وضعیتش را زیر نظر دارند. من معتقدم که بیل از کار کردن با افرادی که اینجا حضور دارند راضی است و من خیلی ندیده ام که او از چیزی شکایت کند. سفرش به لندن هم موضوع خیلی ساده ای است. او از باشگاه اجازه خواست به خاطر یک مسئله شخصی به آنجا برود و باشگاه هم به او اجازه داد. من نمی دانم که او با پزشکان به آنجا رفته یا نه. او با هر کسی که بخواهد می تواند برود. دیگر نمی توانم بیشتر از این وارد این مسائل شوم و مدام پاسخ شما را بدهم.

زیزو در ادامه به بازی فردا شب تیمش مقابل لگانس اشاره داشت و گفت: یک بازی دیگر در پیش داریم و می دانیم که برای دریافت سه امتیاز آن باید سخت کوشش کنیم.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا به ترک دوباره رئال مادرید فکر می نماید، گفت: تجربیات بد و ناکامی ها بخشی از زندگی یک مربی را تشکیل می دهند اما وقتی کار گره می خورد تسلیم شدن راه چاره نیست. من می دانم در چه تیمی دارم کار می کنم، می دانم که باید بازی ها را ببریم و تمام. هر چقدر که کار کنیم باز هم این نتایج هستند که اهمیت دارند چون اینجا مادرید است و برای تمام مربیان این تیم وضعیت همین بوده و خواهد بود.

رئال مادرید فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:45 به وقت تهران میزبان لگانس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2533

به "زیدان: رابطه ام با بیل خوب است و هرگز از رفتنش حرفی نزده ام، او با اجازه باشگاه به لندن سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: رابطه ام با بیل خوب است و هرگز از رفتنش حرفی نزده ام، او با اجازه باشگاه به لندن سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید