فرایند حضور اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تشریح شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، بر اساس تصمیم دانشگاه تربیت مدرس اعضای هیات علمی و کارمندان این دانشگاه باید تا پایان سال در دانشگاه حضور یابند.

فرایند حضور اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تشریح شد

به گزارش خبرنگاران، دانشگاه تربیت مدرس طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به مصوبه وزارت علوم و سیاست های وزارت بهداشت در راستای تامین سلامت جامعه، برنامه ریزی این دانشگاه برای هفته های جاری به این صورت است که اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس باید برای برگزاری کلاس های مجازی (بر اساس اطلاعیه معاونت آموزشی)، برخی فعالیت های ضروری آزمایشگاهی، برگزاری برخی جلسات اجتناب ناپذیر دفاعیه رساله و انتها نامه دانشجویان و نیز فعالیت های عادی گروه در دانشگاه حضور داشته باشند.

همچنین دانشجویان ساکن شهرستان به خاطر الزامات ایمنی و سلامت عمدتا در دسترس نخواهند بود و به طور کلی حضور دانشجویان در دانشگاه تربیت مدرس جز در موارد مطلقا ضروری و محدود آزمایشگاهی و یا ضرورت تشکیل جلسه دفاع انتها نامه ها با تشخیص گروه و معاونت مربوط در دانشکده توصیه نمی شود و هیچ گونه امکانات رفاهی نیز برای آنان در شرایط فعلی قابل عرضه نیست.

در این اطلاعیه آمده است کارمندان دانشگاه تربیت مدرس نیز ضرورت دارد در محل کار خود حضور یابند. بنابراین در برخی از واحدها در صورت نیاز به مرخصی ضروری به گونه ای که در فعالیت های جاری آن واحد خللی ایجاد نشود، افراد می توانند با هماهنگی مدیر مافوق از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

دانشگاه تربیت مدرس به تمامی همکاران اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان توصیه کرد در صورت وجود هرگونه علائم مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا و یا حتی سرماخوردگی و آنفلوآنزا اکیدا از حضور در دانشگاه خودداری و تا رفع کامل علائم بیماری در منزل استراحت کنند. بدیهی است پس از رفع کسالت و ارائه گواهی پزشکی، دانشگاه مساعدت لازم را به عمل خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3851

به "فرایند حضور اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند حضور اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید