رئیس جمهور چین در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی حاضر می شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: وزارت خارجه چین گفت، رئیس جمهور این کشور در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک سوچی در روسیه شرکت خواهد نمود.

رئیس جمهور چین در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی حاضر می شود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ وزارت خارجه چین با انتشار بیانیه کوتاهی از شرکت ژی جین پینگ رئیس جمهور این کشور در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی در شهر سوچی روسیه خبر داده است. رئیس جمهور چین طی روزهای 6 تا 8 فوریه در روسیه خواهد بود. در این بیانیه به جزییات بیشتری اشاره نشده است.

بر اساس این گزارش تصمیم رئیس جمهور چین برای شرکت در مراسم افتتاحیه این بازی ها تحول مثبتی برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به شمار می رود. باراک اوباکا رئیس جمهور آمریکا و یواخیم گوک رئیس جمهور آلمان تمایلی برای سفر به روسیه و شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی نداشته اند.

در آستانه شروع المپیک زمستانی سوچی دولت روسیه تدابیر شدید امنیتی را اتخاذ نموده است. انفجار دو بمب در شهر ولگوگراد در جنوب روسیه نگرانی های زیادی را در مورد امنیت این بازی ها به وجود آورده است.بیش از 37 هزار نیروی امنیتی روسیه برقراری امنیت بازی ها را بر عهده خواهند داشت. المپیک سوچی بیست و دومین المپیک زمستانی است و طی روزهای 7 تا 23 فوریه برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2340

به "رئیس جمهور چین در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین در مراسم افتتاحیه المپیک سوچی حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید