ملاقات با پرسپولیس دربی مهمی برای تراکتور است

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: فردا یک دربی مهم برای تراکتور محسوب می گردد و خوشحالم فردا مقابل پرسپولیس بازی داریم و نیم فصل را اینگونه آغاز می کنیم.

ملاقات با پرسپولیس دربی مهمی برای تراکتور است

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه نمود: هر دو تیم از یکدیگر شناخت خوبی دارند و من فکر می کنم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را برای طرفداران برگزار کنیم.

وی درباره شرایط تیمش اظهار نظر کرد و گفت: امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و لایق پیروزی باشیم.

الهامی اضافه نمود: خوشبختانه اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم. تنها تیمی بودیم که به خارج از کشور رفتیم و امیدوارم خودمان را آماده کنیم.

سرمربی سرخپوشان تبریزی یادآور شد: پرسپولیس تیم گردن کلفتی است اما ما تراکتور هستیم و کاملا آماده هستیم. با توجه به شرایط جدول جای ریسک هم نداریم.

سرمربی تراکتور درباره برنامه خود برای نیم فصل دوم توضیح داد: 14 بازی خیلی سخت داریم و نگاه فینال گونه به این بازی ها هم داریم. معجزه در فوتبال وجود ندارد و هر کس بیشتر زحمت بکشد خوش شانس و پیروز تر است. بچه های تراکتور پتانسیل خوبی دارند.

الهامی درباره نحوه ادامه کار در تراکتور گفت: روز اول که آمدم خواستم یاری کنم اما بعد دیدم که آنها به من یاری کردند. تمام سعی ام این است که خادم تراکتور باشم و پرشورها از من راضی باشند و تیمی داشته باشیم که لایق تبریز باشد.

وی درباره عملکرد تیمش در جابجایی گفت: رفتن بازیکنان ناخواسته بود. سید احمد موسوی می خواست جایی برود که بازی به او برسد. بر اساس نیازهایمان هم بازیکن گرفتیم. فخرالدینی و مدافع برزیلی و مهاجم الجزایری می توانند به ما یاری نمایند.

سرمربی تراکتور درباره نقش پررنگ یک مدیر برنامه که گفته می گردد در این تیم است گفت: نمی خواهم درباره این مساله حرف بزنم. باید از مالک باشگاه بپرسید که از عملکردش راضی هستند. جابجایی خوبی بوده و باب میل کادر فنی هم بوده است. او از ابتدای فصل در کنار ما حضور داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3587

به "ملاقات با پرسپولیس دربی مهمی برای تراکتور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با پرسپولیس دربی مهمی برای تراکتور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید