دوره پیش بیمارستانی در هلال احمر قزوین برگزار گردید

به گزارش نوای پرنده پارسی، حکمت اله هاشمی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در مصاحبه خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش درجمعیت هلال احمر گفت: با توجه به حیاتی بودن خدمات قابل ارائه به مصدومان انواع حوادث و سوانح قبل از رساندن آسیب دیدگان به مراکز درمانی و بیمارستانی، برگزاری دوره های توان افزایی پیش بیمارستانی ویژه مسئولین امداد و نجات و افراد نجاتگر و راننده های پایگاههای بین شهری هلال احمر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دوره پیش بیمارستانی در هلال احمر قزوین برگزار گردید

هاشمی توضیح داد: جمعیت هلال احمر با برگزاری این دوره ها نیروهای متخصص را برای خدمت رسانی در حوادث آموزش می دهد و نیروهای امداد و نجات هلال احمر که به نوعی، زیرمجموعه ای از نیروهای واکنش و اعزام سریع امدادی در انواع حوادث و سوانح احتمالی بشمار می روند علاوه بر توان ارائه خدمات مناسب باید اطلاعات کاربردی، مناسب و به روز در زمینه پیش بیمارستانی را داشته باشند تا در مراقبت از مصدومان بکار گیرند.

معاون اماد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآورشد: این دوره با حضور 30 نفر از نیروهای امدادی ویژه آقایان برگزار گردید.

وی اضافه نمود: مهمترین هدف ما از برگزاری دوره، افزایش دانش عملیاتی و کارایی در عملیات امداد و نجات در سوانح و حوادث و بالا بردن توان مندی ها در انجام مراقبت ها و اقدامات پیش بیمارستانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 609

به "دوره پیش بیمارستانی در هلال احمر قزوین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره پیش بیمارستانی در هلال احمر قزوین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید