دوازدهمین کنفرانس بین المللی آموزش زبان انگلیسی در زاهدان شروع شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبیر علمی همایش در حاشیه مراسم افتتاحیه به خبرنگاران گفت: 680 مقاله از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه این همایش رسید که بعد از داوری 310 مقاله پذیرفته شد.

دوازدهمین کنفرانس بین المللی آموزش زبان انگلیسی در زاهدان شروع شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

عبدالله سارانی اضافه نمود:از مجموع مقالات پذیرفته شده 280 مقاله در مدت سه روز برگزاری به صورت سخنرانی به بحث و آنالیز گذاشته می گردد و 30 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می گردد.

وی بیان نمود:: همچنین مطابق برنامه ریزی های انجام شده، در انتها این همایش کلیه مقالات پذیرفته شده به صورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می گیرد.

سارانی با اشاره به حضور اساتید ایرانی مقیم کشورهای انگلستان، کانادا، استرالیا و دیگر اساتید برجسته کشوری در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان یاد آور شد: این به خوبی نشان دهنده ظرفیت بسیار خوب دانشگاه سیستان و بلوچستان در زمینه برگزاری همایش های ملی و بین المللی است که در گذشته به خوبی این ادعا را ثابت کرد.

دبیر علمی همایش اضافه نمود: در این کنفرانس بین المللی زبان انگلیسی، محققان و اساتید داخلی و خارجی به بحث و گفتگو درباره موانع و مسائل آموزش زبان انگلیسی می پردازند تا راهکاری مناسب برای آنان و توسعه این زبان در ایران پیدا گردد.

سارانی اظهار امیدواری کرد که برگزاری این همایش در زاهدان، بارزه ای امیدی را برای برطرف مسائل پیش روی زبان انگلیسی در ایران باز کند تا اثر گذاری مطلوبی را در برطرف چالش داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، دوازدهمین کنفرانس بین المللی آموزش زبان و ادبیات انگلیسی از امروز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان شروع و تا سه روز آینده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2253

به "دوازدهمین کنفرانس بین المللی آموزش زبان انگلیسی در زاهدان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوازدهمین کنفرانس بین المللی آموزش زبان انگلیسی در زاهدان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید