درخواست عجیب رونالدو از مدافع هلند: بیا یووه

به گزارش نوای پرنده پارسی، ماتیاس دی لیخت در انتها دیدار دیشب تیمش برابر پرتغال فاش کرد که رونالدو در انتها بازی از او خواسته به یوونتوس ملحق گردد.

درخواست عجیب رونالدو از مدافع هلند: بیا یووه

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید.

درخواست عجیب رونالدو از مدافع هلند: بیا یووه

شب گذشته در فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا، پرتغال پیروز شد با یک گل از سد هلند گذشته و قهرمان این مسابقات گردد. در سرانجام بازی گفتگوی دو نفره رونالدو و ماتیاس دی لیخت، مدافع جوان هلند و خنده های این دو توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

دی لیخت پس از آن در جواب خبرنگاران که از او پرسیدند چه حرف هایی بین او و ستاره پرتغالی رد و بدل شد گفت: رونالدو از من خواسته که به یووه بروم. ابتدا از این پیشنهادش شوکه شدم و منظورش را دقیق متوجه نشدم. برای همین بود که می خندیدیم.

کاپیتان آژاکس مشتریان زیادی در بین تیم های بزرگ اروپایی دارد و پس از رد شدن پیشنهاد اخیر منچسترسیتی برای به خدمت دریافت او، به نظر می رسد او یکی از سه تیم بارسلونا، پاری سن ژرمن یا یوونتوس را برای ادامه فوتبالش انتخاب خواهد نمود.

وی درباره انتقالش در تابستان می گوید: فعلا می خواهم راهی تعطیلات شوم. باید به دقت به این فکر کنم که بهترین تصمیم برایم چیست و پس از آن تیم جدیدم را انتخاب کنم. برای بازیکن جوانی مثل من بسیار مهم است ه باشگاهی را انتخاب کنم که بتوانم در آن بطور ثابت بازی کنم و این مهمترین مساله است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1305

به "درخواست عجیب رونالدو از مدافع هلند: بیا یووه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب رونالدو از مدافع هلند: بیا یووه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید