خوزستان، علیرضا مرزبان: به بازیکنانم یاد دادم که شرافت کاری داشته باشند، صلاح نمی دانم یک مربی به بازیکن من اهانت کند

به گزارش نوای پرنده پارسی، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم مسجد سلیمان گفت: ما به بازیکنان مان یاد دادیم که شرافت کاری داشته باشند ولی همیشه برای ما مشکل می سازند.

خوزستان، علیرضا مرزبان: به بازیکنانم یاد دادم که شرافت کاری داشته باشند، صلاح نمی دانم یک مربی به بازیکن من اهانت کند

به گزارش خبرنگاران از مسجدسلیمان، علیرضا مرزبان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: از طرفداران تیم مان تشکر می کنم. ما فوتبال با کیفیتی انجام دادیم. همیشه مسئولان و طرفداران ما گله مند هستند. الان همه می گویند باید داور پنالتی برای ما می گرفتند. ما از این مسئله خسته شدیم که می بینم حقانیت ما را زیر سوال می برند. شما ببینید چون به تیم مقابل کارت دادند باید به بازیکن ما هم کارت بدهند.

مرزبان ادامه داد: ما به بازیکنان مان یاد دادیم که شرافت کاری داشته باشند ولی الان با این مسئله روبه رو هستیم که برای ما مشکل می سازند. برای ما پنالتی نمی گیرند و از کمیته داوران درخواست دارم که باید به آن چیزی که تیم ها می خواهند احترام بگذارد و شرافت کاری را اهمیت دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره نگرانی طرفداران و شرایط تیم گفت: طبیعتا همینطور است. ما تا الان با تیم هایی بازی کردیم که همه در بالای جدول قرار دارند. ما با سایپا، سپاهان، پرسپولیس و همین استقلال بازی کردیم.

مرزبان گفت: متأسفانه با این کیفیت فوتبالی که داریم، از داوری ها متضرر گردیده ایم. به بازیکنان تذکر داده بودم که در مورد داوری صحبت نکنند، اما از سوی نیمکت حریف به بازیکن من توهین می گردد. باید با شفر صحبت می کردم، چون کسی حق ندارد به بازیکن من توهین کند.

مرزبان ادامه داد: می دانم نتایج تیم ما خوب نبوده، اما از داوری ها آسیب خورده ایم. باید در حالی که 11 نفره به بازی ادامه دهیم، به خاطر اخراج بازیکن مان 10 نفره شدیم. فوتبال ما از این جهت ضربه می خورد که مردم به داوری ها اعتماد ندارند.

وی در خصوص درگیری اش با شفر و اخراج هر دوی آنها از کنار زمین گفت: صلاح نمی دانم یک مربی به بازیکن من اهانت کند. به بازیکن من اهانت شد و دستیار شفر به زبان آلمانی گفتم چرا او توهین می نماید. دستیار او شرح داد که شفر قصد توهین نداشته و همیشه از این لفظ استفاده می نماید و من آن را می پذیرم. اخراج ما هم با توجه به درگیری که با شفر داشتم و حق هم با من بود، صورت گرفت. شفر تمام وقت به داوری اعتراض و تقاضای کارت زرد و قرمز می کرد. باید از شخصیت تیم مان دفاع می کردم. آیا من هم باید سمت نیمکت حریف می رفتم؟

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 339

به "خوزستان، علیرضا مرزبان: به بازیکنانم یاد دادم که شرافت کاری داشته باشند، صلاح نمی دانم یک مربی به بازیکن من اهانت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، علیرضا مرزبان: به بازیکنانم یاد دادم که شرافت کاری داشته باشند، صلاح نمی دانم یک مربی به بازیکن من اهانت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید