خشم گتوسو از تماس مالک ناپولی با ساری برای برگرداندن او به سن پائولو

به گزارش نوای پرنده پارسی، مالک باشگاه ناپولی با سرمربی سابق این تیم تماس گرفته تا نظر او را برای بازگشت به این تیم جویا گردد و همین موضوع خشم سرمربی فعلی تیم را به همراه داشته است.

خشم گتوسو از تماس مالک ناپولی با ساری برای برگرداندن او به سن پائولو

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای شبکه اسپورت ایتالیا، اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی بعد از باخت این تیم مقابل هلاس ورونا در هفته بیستم سری A با مائوریتزیو ساری سرمربی سابق آبی پوشان شهر ناپل تماس گرفته است تا ببیند که امکان بازگشت او به سن پائولو وجود دارد یا خیر و همین موضوع خشم سرمربی فعلی تیم جنارو گتوسو را به همراه داشته است.

از چندی پیش زمزمه های نارضایتی دلورنتیس از نتایج تیمش با راهنمایی گتوسو به گوش می رسد و شایعاتی مبنی بر تماس او با رافائل بنیتس دیگر سرمربی سابق این تیم هم به گوش رسید، کسی که به تازگی قراردادش با تیم دالیان به خاتمه رسیده است.

اکنون اسپورت ایتالیا مدعی شده که او با ساری تماس گرفته و این در حالی است که ساری پس از اختلافاتی که با دلورنتیس پیدا کرد، در سال 2018 با دلخوری از ناپولی جدا شد و راهنمایی چلسی را برعهده گرفت.

ساری 62 ساله تابستان سال جاری از یوونتوس اخراج شد و هنوز یک و سال نیم دیگر به خاتمه قراردادش با این تیم مانده است. گویا او شانس بازگشت به ناپولی را رد نموده است هرچند تماس دلورنتیس با او خشم گتوسو را به همراه داشته و او این موضوع را پس از پیروزی 2 بر صفر یکشنبه شب تیمش مقابل پارما به رئیس باشگاه گفته است.

گتوسو در نشست خبری پس از بازی هم به ناراحت بودنش از دلورنتیس اذعان کرد. طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، گتوسو در صورت ادامه دادن به کارش در ناپولی، در خاتمه فصل از این تیم جدا خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6146

به "خشم گتوسو از تماس مالک ناپولی با ساری برای برگرداندن او به سن پائولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم گتوسو از تماس مالک ناپولی با ساری برای برگرداندن او به سن پائولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید