خبرنگاران، سربازان عرصۀ اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند

به گزارش نوای پرنده پارسی، هفدهم مرداد که به مناسبت شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، روز خبرنگار نامیده شده ، روز پاسداشت مقام انسان های آزاده ای است که برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فرو گذار نمی کنند.

خبرنگاران، سربازان عرصۀ اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند

مجمع جهانی صلح اسلامی معتقد است؛ یک جامعۀ پویا نیازمند خبرنگاران حرفه ای و صدیق است. خبرنگاران سربازان عرصۀ اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند. انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیت ها در جوامع مختلف مرهون تلاش های بی وقفه اصحاب رسانه است.

امروزه و همزمان با توسعه و گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، انواع تکنولوژی و سهولت دسترسی به اخبار، همچنان بهترین راه کسب خبر موثق، از راه خبرنگاران متعهد امکان پذیر است. آنانی که سختی کار را برای تهیه و ارسال خبرها به مخاطبان می پذیرند و می کوشند تا دقت، صحت و سرعت را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.این مجمع معتقد است؛ خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه اطلاع رسانی با سلاح قلم و انعکاس صحیح آن می توانند در افشای ظلم و انتقال و اشاعۀ ادبیات صلح عادلانه و حفظ کرامت انسانی در جهان بسیار اثرگذار باشند.

مجمع جهانی صلح اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار به فرهیختگان عرصۀ خبر و اطلاع رسانی، از تلاشی که سربازان عرصۀ اطلاع رسانی در راه انتشار حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم، از جمله انتشار و انعکاس صحیح و به موقع فعالیت ها و اقدامات بشردوستانۀ این مجمع داشته اند؛ قدردانی می کند و امیدوار است در سایه الطاف الهی و با تشکیل ائتلاف جهانی خبرنگاران برای صلح عادلانه بیش از پیش برای تحقق آرمانهای بلند و بشردوستانۀ اسلام عزیز، انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بکوشیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 25

به "خبرنگاران، سربازان عرصۀ اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران، سربازان عرصۀ اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید