خبرنگاران دزفول گرم ترین خرداد 33 سال اخیر را تجربه کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، دزفول - خبرنگاران - رئیس هواشناسی صفی آباد دزفول با بیان اینکه شاهد گرمای زودرس در این شهرستان هستیم، گفت: دزفول گرم ترین خرداد 33 سال اخیر را تجربه نموده که یک رکورد است.

خبرنگاران دزفول گرم ترین خرداد 33 سال اخیر را تجربه کرد

علی کرمی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه گرمای شدید بالای 48 درجه سانتیگراد تا انتها هفته آینده در دزفول ادامه دارد، اضافه کرد: طبق پیش بینی ها 2 روز آینده شاهد کاهش یک تا 2 درجه ای دمای هوا خواهیم بود و از شنبه تا چهارشنبه دمای بالای 47 درجه را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ارتفاع 170 سانتیمتری و در سایه محاسبه می گردد، گفت: اشعه فرابنفش بین صفر تا 10 اندازه گیری می گردد که اگر بیش از چهار درجه باشد باید از کرم ضدآفتاب و بالاتر از آن باید از دستکش، کلاه و چتر استفاده گردد.

رئیس اداره هواشناسی صفی آباد دزفول اضافه کرد: طی روزهای گذشته میزان اشعه فرابنفش به 10 درجه رسیده است لذا باید مسائل و نکات بهداشتی در روزهای گرم رعایت شوند.

گرمای شدید در دزفول موجب استفاده بیشتر از دستگاه های سرمایشی و قطعی برق در بعضی نقاط شهرستان در طول روز شده است.کاهش مصرف برق در ساعات پیک مصرف برای جلوگیری از خاموشی های ناخواسته مورد انتظار است.

7278/3022

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1480

به "خبرنگاران دزفول گرم ترین خرداد 33 سال اخیر را تجربه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دزفول گرم ترین خرداد 33 سال اخیر را تجربه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید