ترامپ: دولت بایدن یک دولت آشفته خواهد بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات 2020 در واکنش به اخبار رسانه های این کشور مبنی بر پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر در پیامی توییتری از دیوان عالی کشورش درخواست کمک کرد.

ترامپ: دولت بایدن یک دولت آشفته خواهد بود

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

نامزد جمهوری خواستار در انتخابات 2020 با تأکید بر اینکه دولت احتمالی جو بایدن یک دولت آشفته و اسیر رسوایی تقلب در انتخابات خواهد بود، از دیوان عالی آمریکا خواست که با تغییر دادن نتیجه انتخابات اجازه ندهد که چنین دولتی بر سر کار بیاید.

وی در ادامه جنگ قدرت در آمریکا در توئیت دیگری در همین رابطه نوشت: اکنون معین شد تماس تلفنی من با رئیس جمهور اوکراین که بسیاری از جمله خودم آن را عالی (بدون نقص) خواندیم، حتی از این هم بهتر بوده است. من فساد بایدن را پیش بینی کردم و خواستار تماس با دادستان کل شدم، شخصی که چه بسا در زمان حقه استیضاح (ترامپ)، از این فساد مطلع بود.

این در حالیست که هانتر بایدن پسر جو بایدن نامزد مدعی پیروزی در انتخابات 2020 چندی پیش از اقدام دادستانی ایالت دلاور مبنی بر تحقیق پیرامون پرونده مالیاتی خود خبر داد.

به گفته وی، دادستانی دستور بازرسی اف بی آی از مدارک مالیاتی وی را صادر کرد.

هانتر یکی از سوژه های کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا بود. ترامپ می گوید هانتر زمانیکه در اوکراین به سر می بُرد از نفوذ پدرش که آن موقع معاون باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بود؛ برای پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده کرد.

با این حال، هانتر بایدن مدعی است که از تحقیق دادستانی هراسی ندارد چرا که به روشن شدن حقایق منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5768

به "ترامپ: دولت بایدن یک دولت آشفته خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: دولت بایدن یک دولت آشفته خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید