بریم ببینیم ساسکاچوان کانادا چه خبره؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، یکی از استان های کشور کانادا، ساسکاچوان است. با مساحتی در حدود 651.900 کیلومترمربع، این استان جزء یکی از زیباترین استان های کانادا است. جمعیت آن طبق آخرین سرشماری برابر 1.079.958 نفر بوده است. پایتخت این استان، شهر رجینا است. از دیگر شهرهای استان ساساکاچوان می توان به ساسکاتوان(Saskatoon)، موس جا(moos jaw)، یورکتون(yorkton) و... اشاره نمود.

بریم ببینیم ساسکاچوان کانادا چه خبره؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آب و هوای ساسکاچوان

از لحاظ آب و هوایی این استان بیشترین مقدار دریافت آفتاب را نسبت به سایر استان ها دارد. تابستان های نسبتا گرم که دما تا(38) درجه می رسد و در زمستان ماکزیمم دما به (-17)درجه می رسد.

اقتصاد ساسکاچوان

بخش مهم اقتصاد این استان را کشاورزی (جنگل،ماهیگیری و شکار) تامین می نماید. بخش اعظم فراوری غلات در کانادا، اختصصاص به ساسکاچوان دارد.

این غلات شامل گندم، کتان، نخود فرنگی، جو و عدس می باشد.

بخش دیگری از اقتصاد ساسکاچوان، معدن این استان است که با بیشترین حجم فراوری اورانیوم و پتاس رتبه 1 در دنیا را دارد.

نخستین اقدامات لازم بعد از اسکان در ساسکاچوان

از مهم ترین اقداماتی که برای اقامت باید انجام دهید ،تهیه نقشه محل اقامت و یافتن وسایل حمل و نقل عمومی است. ایجاد حساب بانکی جزء گام های بعدی شما است که لازمه آن مشورت با افرادی است که اطلاعات کافی در این زمینه دارند. تهیه گواهینامه رانندگی، درخواست شماره بیمه اجتماعی(SIN)، تماس با اداره خدمات تازه واردین برای مهاجرین جدید، درخواست کارت سلامت و ... از دیگر کارهای لازم است که شما ملزم به انجام آنها خواهید بود.

خدمات به مهاجرین ساسکاچوان

بعد از ورود به ساسکاچوان می توانید در مرکز اداره مهاجرین جدید در ساسکاچوان (Regional Newcomer Gateways) اطلاعات، خدمات و افرادی را پیدا کنید که برای موفقیت در ساسکاچوان به آنها احتیاج دارید. این مراکز خدماتی به شما ارائه می نماید که شما آگاه شوید که آیا واجد شرایط انجام آزمون ارزشیابی زبان (Language assessment) هستید یا خیر. در صورت لزوم برایتان قرار ملاقاتی به منظور ارزیابی زبان برای شما تنظیم خواهد شد. آنها همچنین شما را در زمینه کاریابی و برطرف مسائل اسکان هدایت می نمایند. برای اطلاع از این خدمات احتیاجی به حضور در این مراکز نیست و می توانید با تلفن یا ایمیل با آنها در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از موسسه مهاجرتی خبرنگاران با شماره های 021-22226480 تماس حاصل فرمائید و یا از مشاوره آنلاین رایگان خبرنگاران بهره مند شوید.

منبع: اینترنت
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5350

به "بریم ببینیم ساسکاچوان کانادا چه خبره؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریم ببینیم ساسکاچوان کانادا چه خبره؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید