برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در تبریز لغو شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از لغو برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتحادیه های صنفی شهرستان تبریز همزمان با افزایش شیوع بیماری کرونا در استان خبر داد.

برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در تبریز لغو شد

حبیبب امین زاده در جمع روسای اتحادیه های صنفی مشمول رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله نانوایان و جایگاه های سوخت در محل اتاق اصناف تبریز، با اشاره به این که اطلاع رسانی لازم به همه اعضای اتحادیه ها باید از طرف هیات مدیره سازمان های صنفی انجام گیرد، گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در واحدهای صنفی پرتردد بویژه نانوایی ها لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی نانوایی ملزم به استفاده از ماسک، دستکش بهداشتی و محلول های ضدعفونی در محل نانوایی ها بوده و از دریافت مبلغ نقدی خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی؛ امین زاده با بیان این که مسئولیت سوخت گیری در جایگاه های پمپ بنزین برعهده متصدیان جایگاه است، افزود: در این واحدها نیز پرداخت هزینه سوخت تنها از طریق دستگاه های کارت خوان انجام می شود.

رئیس سازمان صمت استان شرح داد: اکیپ مشترک متشکل از بازرسان سازمان، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی ضمن رصد میزان رعایت موازین بهداشتی در واحدهای صنفی یاد شده با متخلفان برخورد خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5181

به "برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در تبریز لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در تبریز لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید