انگلیس ارائه آموزش به نظامیان اوکراینی را تا 2018 تمدید کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مایکل فالون وزیر دفاع انگلستان از تداوم ارائه آموزش به نظامیان اوکراینی تا اوایل سال میلادی 2018 اطلاع داد.

انگلیس ارائه آموزش به نظامیان اوکراینی را تا 2018 تمدید کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

وی در شرح این تصمیم مدعی شد: توسعه آموزش به نظامیان اوکراینی به منزله پیغام روشنی است مبنی بر حمایت از اوکراین و التزام به تمامیت ارضی، استقلال و یکپارچگی این کشور در روبروه با رفتارهای هر چه خصمانه تر روسیه.

لازم به ذکر است که طبق اعلام اولیه قرار بود تا ماه میلادی مارس 2017، تعداد 5 هزار نیروی اوکراینی تحت آموزش نظامی انگلستان قرار بگیرند. علاوه بر این، لندن تجهیزات نظامی غیر تهاجمی به ارزش 1.25 میلیون دلار آمریکا به کی یف هدیه نموده است حال آنکه انگلستان تنها کشوری نیست که در طول سال میلادی آینده خود را به ارائه یاری های نظامی به اوکراین متعهد می داند.

از سال 2014 میلادی تاکنون، واشنگتن یاری های نظامی به ارزش 600 میلیون دلار را به کی یف ارائه داده است که شامل آموزش، تامین تجهیزات و مشاوره در جهت انجام اصلاحات نظامی می گردد.

کانادا هم از سال میلادی 2015 آغاز به ارائه آموزش نظامی به اوکراینی ها کرد و در حال حاضر 200 نیروی نظامی کانادا در اوکراین حضور دارند.

در اوایل سال 2014، مقامات کی یف عملیاتی را علیه جدایی طلبان دونباس انجام دادند و در نهایت در فوریه 2015 آتش بس حاصل شد که نتیجه رایزنی رهبران روسیه، فرانسه، آلمان و اوکراین در مینسک پایتخت بلاروس بود.

نتیجه این مذاکره به پیمان صلح مینسک منجر شد که همیشه با تهدید ناشی از تداوم درگیری میان جدایی طلبان شرق اوکراین و دولت مرکزی کی یف، روبرو است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2365

به "انگلیس ارائه آموزش به نظامیان اوکراینی را تا 2018 تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس ارائه آموزش به نظامیان اوکراینی را تا 2018 تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید