انصارالله: سلاحهای آمریکا و انگلیس نمیتواند تأمینکننده امنیت عربستان باشد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی جنبش أنصارالله یمن با اشاره به حمایت های تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن، گفت: سلاح های آمریکا و انگلیس نمی توانند امنیت عربستان را تأمین کند.

انصارالله: سلاحهای آمریکا و انگلیس نمیتواند تأمینکننده امنیت عربستان باشد

به نقل از شبکه المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش أنصارالله یمن به تداوم حمایت های اقتصادی و تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به تسلیحات آمریکایی و انگلیسی که سعودی ها در جنگ علیه یمن از آنها استفاده می نمایند، گفت: سلاح های آمریکا و انگلیس نمی توانند تأمین نماینده امنیت عربستان باشند.

عبدالسلام در ادامه یادآور شد: عربستان سعودی تنها در یک صورت می تواند امنیتِ از دست رفته خود را بازیابی کند و آن هم این است که به جنگ علیه یمن و نیز محاصره ملت یمن انتها دهد و برای همواره از این کشور خارج گردد.

این اظهارات سخنگوی جنبش أنصارالله در حالی مطرح می گردد که ارتش و کمیته های مردمی یمن اخیراً تأسیسات نفتی آرامکو عربستان را از طریق موشک قدس 2 هدف قرار دادند و پس از آن نیز عربستان سعودی اذعان کرد که عملیات موشکی صورت گرفته، موفقیت آمیز بوده است. ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5792

به "انصارالله: سلاحهای آمریکا و انگلیس نمیتواند تأمینکننده امنیت عربستان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: سلاحهای آمریکا و انگلیس نمیتواند تأمینکننده امنیت عربستان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید