امیرکبیر دارای بیشترین رشته وگرایش در بین دانشگاههای صنعتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی در مراسم آیین نکوداشت دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت: این دانشگاه دارای 14 هزار دانشجو است که از این تعداد 50 درصد آنها را دانشجویان کارشناسی و 50 درصد را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل داده اند.

امیرکبیر دارای بیشترین رشته وگرایش در بین دانشگاههای صنعتی

وی اضافه کرد: این دانشگاه دارای 16 دانشکده است و درحال حاضر دارای بیشترین جمعیت دانشجویی، رشته و گرایش تحصیلی در میان دانشگاه های صنعتی است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در این دانشگاه 550 عضو هیات علمی فعالیت می نمایند.

معتمدی با اشاره به رتبه بندی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سطح بین المللی و داخلی گفت: رتبه این دانشگاه در سطح بین المللی جهش بسیار خوبی داشته و اکنون در یکی از رتبه بندی های بین المللی صندلی 400 را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: همچنین این دانشگاه از نظر 4 رتبه بندی بین المللی صندلی اول و دوم را در میان دانشگاه های داخلی دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: برنامه داریم تا افق 1404 بتوانیم به رتبه 100 دنیا دست یابیم.

معتمدی مطرح کرد: قرار دریافت در میان دانشگاه های نسل سوم از دیگر برنامه های این دانشگاه به شمار می رود.

وی با اشاره به راه اندازی برج فناوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دومین برج فناوری این دانشگاه نیز در امسال راه اندازی می گردد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشجویان باید در کنار تحصیل علم، مهارت های لازم را کسب نمایند، گفت: در دانشگاه بستری را فراهم کردیم تا دانشجویان بتوانند مهارت های لازم برای کسب شغل را فرا گیرند.

معتمدی مطرح کرد: یکی از ویژگی های دانشگاه صنعتی امیرکبیر این است که مدیران خوبی را تربیت نموده و 10 نفر از اساتید این دانشگاه در وزارتخانه های مختلف کشور مسئولیت داشته اند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 271

به "امیرکبیر دارای بیشترین رشته وگرایش در بین دانشگاههای صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرکبیر دارای بیشترین رشته وگرایش در بین دانشگاههای صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید