افزایش قیمت مسکن در ونکوور و بهبود شرایط بازار پس از پاندمی

به گزارش نوای پرنده پارسی، فروش مسکن در مترو ونکوور در آگوست به عدد 3047 با قیمت معیار 1.04 میلیون دلار رسید و بازار مسکن به فرایند بهبود خود از پاندمی کووید-19 ادامه داد.

افزایش قیمت مسکن در ونکوور و بهبود شرایط بازار پس از پاندمی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

با استناد به نتایج گزارش انجمن املاک ونکوور عظیم که چهارشنبه منتشر شد، تعداد خانه های به فروش رفته در ماه گذشته تقریبا 20 درصد بالاتر از میانگین 10 ساله آگوست بود. البته رقم فروش مسکن نمایانگر کاهشی اندک نسبت به 3128 خانه ای بود که در ماه جولای فروخته شده بود.

قیمت میعار آگوست 5.3 درصد بالاتر از آگوست سال گذشته و 0.7 درصد بالاتر از رقم جولای برای منطقه ونکوور بود. انجمن املاک همچنین برنابی، کوکیتلم، میپل ریج، نیو وستمینستر، نورث ونکوور، پیت مدوز، پورت کوکیتلم، پورت مودی، ریچموند، ساوث دلتا، اسکوامیش، سانشاین کوست، ونکوور، وست ونکوور و ویسلر را پوشش می دهد.

کولت گربر رییس انجمن املاک گفت میزان فروش بالاتر از میانگین به خاطر افرادی بوده که برنامه های خرید بهاری خود را به تعویق انداخته بودند. آن زمان بازدید از خانه به خاطر کند کردن گسترش کووید-19 ممنوع بود.

گربر در بیانیه ای اضافه نمود: نرخ بهره پایین و میزان عرضه کل محدود خانه های فروشی باعث شده در بازار مسکن امروز یک فضای رقابتی شکل بگیرد.

با وجود اینکه تعداد خانه های لیست شده برای فروش در آگوست به 12803 رسید و نسبت به 12083 جولای بیشتر بود، عرضه مسکن هنوز پایین تر از 13396 خانه ای است که سال گذشته همین موقع در بازار وجود داشت.

درصد فروش به لیستینگ های فعال که شاخص مهمی است، به 23.8 درصد رسید. اگر این درصد به مدت چند ماه بالاتر از 29 درصد باشد، می تواند فشار مضاعف روی قیمت مسکن وارد کند.

انجمن گفت با وجود اینکه آپارتمان ها نمایانگر 1332 مورد از خانه های به فروش رفته در ماه گذشته بودند، هم خانه های مستقل و خانه های دیگر شاهد افزایش فروش بیش از 50 درصدی در آگوست نسبت به ماه مشابه سال قبل بودند.

گربر گفت: مانند تمام چیزهای دیگر زندگی مان در این روزها، عدم اطمینان ایجاد شده توسط کووید-19 باعث می گردد پیش بینی کردن اتفاق هایی که در پاییز خواهد افتاد سخت گردد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4880

به "افزایش قیمت مسکن در ونکوور و بهبود شرایط بازار پس از پاندمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت مسکن در ونکوور و بهبود شرایط بازار پس از پاندمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید