اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدافع پیشین منچستریونایتد معتقد است شرایط کنونی بارسلونا شاید باعث جدایی لیونل مسی از این تیم گردد.

اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، ریو فردیناند که در استیودیوی شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت بازی شب گذشته (آدینه) تیم های بایرن مونیخ و بارسلونا از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به شکست تحقیرآمیز 8 بر 2 شاگردان کیکه ستین انجامید را کارشناسی می کرد، گفت: سؤال این است که مسی به چه چیزی فکر می نماید؟ او وقتی شب در حال رفتن به خانه است، به چه چیزی فکر می نماید؟ آیا اصلاً لئو می خواهد که با پیراهن بارسا به بازی اش ادامه دهد؟

وی اضافه کرد: سطح عملکرد باشگاه بارسلونا و اینکه این تیم در مقابله با دیگر تیم های اروپایی چگونه به نظر می رسد، این پرسش بزرگی است که مسی به آن فکر خواهد نمود. آیا لیونل زمان لازم برای نشستن روی نیمکت بارسلونا و فرصت برای انتظار کشیدن را دارد؟ در زندگی شما فوتبال خیلی سریع می آید و می رود، بنابراین دو سال آینده، بازی هایی خواهد بود که او قدرت تأثیرگذاری اش را خواهد گذاشت، اما آیا مسی می خواهد دو سال آینده را بدون کسب جامی مهم به سرانجام ببرد؟ نمی دانم!

اوون هارگریوز هافبک پیشین تیم های بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز گفت: لوئیس سوارس و لیونل مسی حالا با خود فکر می نمایند و می گویند دل مان برای اینیستا، ژاوی و کارلس پویول تنگ شده است چون آنها بازیکنانی هستند که دیگر در ترکیب بارسلونا حضور ندارند. آنسو فاتی وقتی وارد زمین شد، عالی کار کرد، اما او تنها 17 سال سن دارد. فاصله مسی و با کسی که قرار است جانشینش گردد، زیاد است و نمی توان تصور کرد که آنها در این زمینه پیروز خواهند شد.

لیونل مسی 33 ساله تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز نسبت به تمدید قراردادش اقدام نکرده است. پیش از این شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا ممکن است در این تابستان اقدام به ترک نوکمپ کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4869

به "اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید