اتحادیه اروپا با تحریم های یکجانبه آمریکا مخالفت کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهر نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جریان سفر به کوبا تحریم های یکجانبه و فراسرزمینی آمریکا را غیرقانونی مطرح نمود.

اتحادیه اروپا با تحریم های یکجانبه آمریکا مخالفت کرد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش الجزیره، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جریان سفر به هاوانا پایتخت کوبا ضمن اعلام مخالفت با تحریم های فراسرزمینی آمریکا، گفت: اتحادیه اروپا به طور مستمر موضع خود را درباره غیرقانونی دانستن اعمال فراسرزمینی قوانین (تحریم های) آمریکا اعلام نموده است. ما این موضع را به صورت شفاف طی ماه ها و سال ها به دولت ایالات متحده بیان کردیم.

به گفته موگرینی، اتحادیه اروپا در حال اعمال تدابیر لازم به منظور حفاظت موثر از سرمایه گذاری های انجام شده و حضور مالی در کوبا است.

موگرینی همچنین دیدار با مقام های کوبایی و تجار اروپایی حاضر در کوبا را بسیار مفید و مهم خواند و از رایزنی با آنها درباره قوانین مسدودساز اتحادیه اروپا اطلاع داد، قوانینی که به گفته او از تجارت شرکت ها و بازرگانان اروپایی در کوبا علیرغم تهدیدها و فشارهای آمریکا اطمینان حاصل می نماید.

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید طراح اصلی دور جدید تحریم های ایالات متحده علیه کوباست، اما در مقابل اتحادیه اروپا تحریم های جدید علیه کوبا را محکوم نموده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2267

به "اتحادیه اروپا با تحریم های یکجانبه آمریکا مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا با تحریم های یکجانبه آمریکا مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید