آیا نامزد کیم کارداشیان می تواند بایدن را شکست دهد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، ایسنا نوشت: کانیه وست، رپر 43 ساله آمریکایی تاکید نمود، مطمئن است به وسیله آرایی که به نامزد مکتوب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 داده می گردد، می تواند نامزد دموکرات ها در این رقابت ها را شکست دهد.

آیا نامزد کیم کارداشیان می تواند بایدن را شکست دهد؟

خبرگزاری اسپوتنیک، کانیه وست در توییتی نوشت: مطمئنم به وسیله آرایی که به نامزد مکتوب در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 داده می گردد، می توانم جو بایدن، نامزد دموکرات ها در این رقابت ها را شکست دهم.

نامزد مکتوب، نامزدی است که نامش روی تعرفه انتخاباتی ظاهر نمی گردد، ولی با این حال رای دهندگان می توانند با نوشتن نام او بر تعرفه به او رای دهند. این نظام انتخاباتی تقریباً تماماً منحصر به انتخابات آمریکاست. نامزدی های مکتوب گاهی ناشی از این است که نامزد به دلایل قانونی واجد شرایط رقابت با نام خود یا در حزب خود نیست.

این رپر معروف نامزدی خود در انتخابات 2020 را در روز استقلال آمریکا بیان کرد، اگرچه در نوامبر سال 2019 میلادی اعلام نموده بود که برای انتخابات 2024 نامزد خواهد شد.

اما به دنبال انتشار این توییت، کاربرهای توییتر فورا با اشاره به یاوه گویی های اخیر وی و تصمیم دیرهنگامش برای نامزدی در انتخابات نوامبر، نسبت به سلامت روان کانیه وست ابراز نگرانی کردند.

312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4805

به "آیا نامزد کیم کارداشیان می تواند بایدن را شکست دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا نامزد کیم کارداشیان می تواند بایدن را شکست دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید